Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:03:29 GMT

بیماران خمینی‌شهر در انتظار تخت خالی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۵۵۸۱

بیماران خمینی‌شهر در انتظار تخت خالی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی شاهین یکی از مراجعه کنندگان به بیمارستان منظریه خمینی‌شهر که برای درمان پدر مبتلا به کرونایش به  بیمارستان منظریه آمده از معطلی هشت ساعته برای بستری بیمارش گلایه کرد و گفت: شرایط بسیار بد است، بیمارستان هزینه‌های درمان را دریافت می‌کند، اما در ارائه خدمات آنطور که باید عمل نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: ما شرایط و خستگی کادر درمان را درک می‌کنیم، اما باید توجه داشت که جان مردم نیز برای خانواده‌هایشان مهم است و تاب دیدن خدمت رسانی ناکافی را ندارند.

اما در این بین شهروندان خمینی شهر از بی توجهی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نسبت به بهره برداری از بیمارستان ساعی خمینی شهر گلایه دارند، بیمارستانی که تاکنون همه هزینه‌های بهره برداری از آن توسط مردم جمع آوری شده است.

کمک ۵۹ میلیارد تومانی مردم خمینی شهر برای ساخت بیمارستان ساعی

رضاجورکش، مدیرعامل پروژه بیمارستان ساعی در این باره گفت: تاکنون مردم خمینی‌شهر برای بهره‌برداری از بیمارستان ساعی که در مساحت ۳۵ هزار متر مربع در دست بهره‌برداری است ۵۹ میلیارد و ۸۸۷ میلیون تومان پرداخت کرده‌اند.

او با بیان اینکه تاکنون ۴۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از این پول جمع‌آوری شده هزینه شده است، اضافه کرد: برای تکمیل این پروژه ۶۰ میلیارد تومان دیگر هزینه نیاز است.

مدیرعامل پروژه بیمارستان ساعی خمینی شهر با تاکید بر اینکه در حال حاضر دو هزار متر از فضای بیمارستان ساعی به صورت کامل قابل بهره برداری است، تصریح کرد: بار‌ها برای تجهیز این ساختمان برای استفاده بیماران از طاهره چنگیز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درخواست داشته‌ایم، اما این مقام مسئول در پاسخ به ما گفته است «خرمالوی نرسیده را نمی‌چینیم.»

او به پیشرفت ۷۰ درصدی بیمارستان ساعی اشاره می‌کند و ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این پروژه تا سه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

استفاده از فضای بهره برداری شده بیمارستان ساعی به عنوان درمانگاه

همچنین پرویز طالبی، مدیرفنی پروژه بیمارستان ساعی که معتقد است بسیاری از بخش‌های درمانگاهی در فضای بهره برداری شده بیمارستان ساعی قابل استفاده است،گفت: علوم پزشکی حداقل می‌تواند از این فضا به عنوان درمانگاه استفاده کند و از حجم مراجعات به بیمارستان‌های پرخطر خمینی شهر بکاهد.

همچنین آرش نجیمی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی وزارت بهداشت تجهیز بیمارستان‌ها در صورت بهره برداری کامل است،گفت: این روند در خصوص بیمارستان ساعی نیز دنبال می‌شود.

 

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان منظریه شهرستان خمینی شهر ویروس کرونا بیمارستان ساعی بهره برداری علوم پزشکی خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ به مناسبت هفته سلامت و با هدف حفظ سلامت کارگران،خانه بهداشت کارگری در یکی از مجموعه های تولیدی ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند به بهره برداری رسید.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • بهره برداری از زورخانه ده ونک
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی خاص
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه