Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@22:26:06 GMT

خداحافظی تلخ نادری با پیراهن اسطوره

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۵۸۱۷

در پایان بازی فولاد – استقلال محمد نادری در حالی که پیراهنی با تصویر اسطوره استقلال، منصور پورحیدری بر تن داشت بر چمن بوسه زد و راهی رختکن شد. 

به گزارش "ورزش سه"، این بدین معنی بود که محمد نادری دیگر قصد ادامه حضور در ترکیب تیم آبی را ندارد و بعد از تجربه بازی در پرسپولیس و استقلال حالا می رود تجربه بازی در یک تیم بزرگ دیگر را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نادری پیش از این در تراکتور هم حضور داشته است. 

 

محمد نادری در روزهای حضور در تراکتور به عنوان بازیکن قرضی برای نساجی بازی کرد و بعد از حضور در این تیم بود که راهی تیم کورتریک بلژیک شد اما  بازی اش در لیگ بلژیک طولانی نبود بطوریکه به عنوان بازیکن قرضی این بار سر از تیم پرسپولیس در آورد. حضور او در تیم پرسپولیس هم کوتاه مدت بود و حالا بعد از یک فصل بازی در استقلال هم به دنبال پیوستن به یک تیم جدید است. 

 

محمد نادری هنوز تیم فصل بعد خود را مشخص نکرده است. شاید این بازیکن به دنبال بازگشت به تیم بلژیکی باشد و شاید هم بار دیگر به عنوان بازیکن قرضی از سوی تیم بلژیکی راهی یک تیم جدید شود. محمد نادری بعد از جدایی از پرسپولیس امیدوار بود به همراه استقلال به یک جام دیگر دست پیدا کرد اما اتفاقات شب گذشته در استادیوم نقش جهان برای او و همه استقلالی ها تلخ و دردناک بود به این خاطر که آبی ها در جریان بازی موفق به گلزنی نشدند ودر ضربات پنالتی هم به محسن فروزان یک استقلالی سابق باختند و بدون جام اصفهان را ترک کردند.

 

محمد نادری استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد نادری استقلال تهران محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی استقلال، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی آبی ها منصوب شد و او در نخستین تصمیم مدیریتی خود، سرپرست باشگاه را تغییر داد.

نصرالله خواجه‌گیری که با تصمیم علی خطیر به عنوان جانشین علی سامره انتخاب شده بود، با حکم فرشید سمیعی از سمت خود برکنار شد تا آتیلا حجازی، فرزند اسطوره باشگاه استقلال، در این پست مهم مدیریتی مشغول به فعالیت شود.

حالا آتیلا حجازی از روز جمعه به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا به عنوان سومین سرپرست این باشگاه مشغول فعالیت شود.

کد خبر 848970 برچسب‌ها ویژه ورزشی ناصر‌ حجازی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • پیام فرزند اسطوره استقلال پس از بازگشت به جمع آبی‌ها (عکس)
  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • اواین تصویر از بازگشت فرزند اسطوره محبوب فوتبال ایران به استقلال
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • یک استقلالی و نمایش مطمئن در چپ تراکتور
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است