Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس «کمیته اصلاح ساختار بودجه» کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از تهیه طرحی با عنوان «اصلاح نظام جامع برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی» از سوی نمایندگان مجلس خبر داد.

به گزارش مشرق، محسن زنگنه، از تهیه طرحی با عنوان «اصلاح نظام جامع برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی» در مجلس خبر داد.

بیشتر بخوانید: مشکل حقوق کارکنان عملیاتی وزارت نفت حل شد

وی افزود: یکی از مشکلاتی که ما در کشور داریم معطوف به نظام برنامه‌ریزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه قانون برنامه و بودجه ما برای دهه چهل است و از آن زمان به بعد تغییر نکرده است.

زنگنه با بیان اینکه این طرح، طرح بسیار مهمی است و انشالله طی روزهای آینده در مجلس اعلام وصول خواهد شد، تاکید کرد: براساس این طرح، تکالیفی برای سازمان برنامه و بودجه کشور تعریف شده است.

این نماینده مجلس اظهارداشت: بررسی این طرح هفته آینده در کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات آغاز خواهد شد.

رئیس «کمیته اصلاح ساختار بودجه» کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات تاکید کرد: هدف این طرح اصلاح نظام برنامه‌ریزی در کشور است. ما در این طرح بودجه کشور را یک قسمتی از برنامه‌های کشور دانسته‌ایم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: در این طرح ما برنامه‌های کشور را به سه قسمت تقسیم کرده‌ایم. یک برنامه‌های کلان - برنامه چشم انداز بیست ساله -، دوم، برنامه راهبردی  و سوم، برنامه بودجه. لذا ما این موارد را در سه سطح در طرح مذکور گنجانده‌ایم  که انشالله در صحن علنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان المپیک توکیو مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم محسن زنگنه محاسبات مجلس قالیباف مجلس برنامه ریزی اصلاح نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیش‌نویس لایحه حمایت جامع از نخبگان ایرانی با ۵۵ ماده تدوین شد/ اعلام آمادگی نمایندگان خانه ملت برای حمایت از نخبگان
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • شوک بزرگ به کمیته المپیک در سال المپیک!
  • نگاهی به وضعیت بودجه احزاب در لایحه بودجه 1403 / مرکز پژوهش های مجلس: وزارت کشور گزارشی از نحوه توزیع کمک مالی به احزاب ارائه کند
  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند