Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و همرزمان شهیدش روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی تبریک گفت.

وی عنوان کرد: ۱۷مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید محمود صارمی؛ شهیدی که با اهدای خون و نثار جان خویش به حرفه‌ی خبرنگاری قداست بخشید و خبرنگاران متعهد با سلاح قلم نقش مهمی در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی دارند امروز در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن، خبرنگاران دیده بانان تیزبین و سربازان خط مقدم تبلیغی و رسانه‌ای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده نیروی دریایی سپاه، هفدهم مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار فرصتی مغتنم پدید آورده است تا یاد و خاطره شهیدان معظم عرصه خبر گرامی داشته شود، شهدایی که در سال‌های انقلاب اسلامی و روزها و سال‌‌های دفاع مقدس با خون سرخ خویش بر اعتلای قداست خبر و قلم استوارانه ایستادند و امتدادی سرخ از تعهد در رسالت خبرنگاری آفریدند.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: روز خبرنگار تبریک فرمانده سپاه هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ پیاده روی خانوادگی همراه با غذای سالم، بازی‌های بومی محلی و پاکسازی مسیر آبشار از زباله  از جمله برنامه‌های  این جشنواره بود

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • جشنواره ورزش و سلامت در روستای ابرسج
  • حفظ و احیای معماری اسلامی و ایرانی در یزد ضروری است
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند
  • صاحبان صنایع استان بوشهر برای جذب دانشجویان بورسیه اقدام کنند
  • جذب دانشجویان توسط صاحبان صنایع از طریق سامانه سیب
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور