Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@23:49:13 GMT

پایان بازی‌های المپیک با ثبت ۴۵۸ مورد مثبت کرونا

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۶۲۰۳

پایان بازی‌های المپیک با ثبت ۴۵۸ مورد مثبت کرونا

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو در حالی روز گذشته (یکشنبه) با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید که مسؤلان برگزاری این رقابت‌ها با چالشی جدی به نام ویروس کرونا مواجه بودند. آن‌ها سعی کردند با وضع شدیدترین پروتکل‌های بهداشتی این بازی‌ها را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند که تا حدود زیادی هم موفق بودند، اما با این حال مواردی از کرونای مثبت هم در طول این بازی‌ها به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤلان برگزاری این بازی‌ها امروز (دوشنبه) اعلام کردند تست کرونای ۲۸ نفر دیگر مثبت شده است. به این ترتیب از تاریخ اول جولای (۱۰ تیر) که مسؤلان برگزاری این بازی‌ها شروع به اعلام آمار مربوط به کرونا کردند، در مجموع شمار افراد مبتلا که مرتبط با این بازی‌ها بودند به ۴۵۸ نفر رسید.

پرونده بازی‌های المپیک توکیو در حالی بسته شد که ژاپنی‌ها حالا خود را آماده برگزاری بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ می‌کنند که از تاریخ ۲۴ آگوست (دوم شهریور) آغاز می‌شود و در تاریخ ۵ سپتامبر (۱۴ شهریور) هم به پایان می‌رسد. با توجه به ثبت تعداد قابل توجه موارد مثبت کرونایی حالا باید دید مسئولان مربوطه این بازی‌ها را همچون المپیک برگزار خواهند کرد یا خیر؛ این در حالی است که مردم ژاپن همچنان مخالف این موضوع هستند و حتی در حاشیه مراسم اختتامیه نیز بر موضع خود پافشاری کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز خبرنگار محمود صارمی علیرضا جاوید علیرضا زاکانی محمد مخبر غلامحسین اسماعیلی المپیک توکیو المپیک 2020 ویروس کرونا ورزشکاران ابتلا به کرونا روز خبرنگار محمود صارمی علیرضا جاوید علیرضا زاکانی محمد مخبر غلامحسین اسماعیلی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  «فاطمه مجلل» بانوی قایقران ارومیه‌ای رشته روئینگ پس از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در کشور کره جنوبی به همراه «یاسمن حمزه‌پور» مربی‌اش با استقبال مسئولین ورزشی استان   و شهر ارومیه و جمعی از شهروندان و خانواده‌اش به زادگاهش بازگشت.

سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، معاون ورزش و معاون ورزش بانوان اداره کل، سجاد خوبدل رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه، روسای هیات‌های قایقرانی و ورزش‌های دانشگاهی استان و شهرستان و جمعی از علاقمندان ورزش و خانواده این ورزشکار امروز در فرودگاه از او استقبال کردند.

فاطمه مجلل روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه در سه دور رقابت انتخابی المپیک در کشور کره‌جنوبی با کسب بهترین زمان عنوان سوم را کسب و ضمن دریافت اولین سهمیه المپیک برای رشته قایقرانی، اولین بانوی ورزشکار استان آذربایجان‌غربی راه یافته به المپیک لقب گرفت.

پیش از این محسن شادی (رئیس کنونی هیات قایقرانی استان آذربایجان‌غربی) دو بار در المپیک‌های پکن و لندن در رشته قایقرانی حضور داشت.

 

 

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • سقوط بدترین تیم تاریخ از لالیگا!
  • مذاکرت مثبت لوپتگی با میلان
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم
  • کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک
  • المپیک شگفتی‌ها
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی