Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان خوزستان با هدف بررسی آخرین وضعیت آبرسانی و کمبود‌های از روستا‌های هویزه و دشت آزادگان بازدید و دستورات لازم برای برطرف شدن این مشکلات صادر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز به نقل از دادگستری خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین صادق مرادی در ادامه پیگیری‌های خود در خصوص وضعیت آب استان خوزستان با حضور بین دامداران و اهالی روستا‌های شهرستان هویزه و دشت آزادگان آخرین وضعیت آبرسانی، مشکلات و کمبود‌های این مناطق را بررسی و دستورات لازم را جهت تسریع در رفع آن‌ها صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان خوزستان پس از شنیدن درخواست‌ها و مطالبات مردم این مناطق، بر رفع و حل و فصل مشکلات آبی روستا‌ها و نهاده‌های دامی دامداران تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی با جدیت پیگیر حل مشکل آبرسانی به این مناطق است و اگر مشکل کمبود آب مرتفع شود، دیگر مشکلات از قبیل کشاورزی و دامداری هم رفع خواهد شد و باید همه دستگاه در این خصوص اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

واکاوی بحران آب|‌ تنش جدی آبی در خوزستان/ آب پشت سدها در پایین‌ترین سطح ممکن قرار داردرئیس کل دادگستری استان خوزستان: تعداد دیگری از بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر آزاد شدند / مردم ‌دوستدار نظام و کشورندظرفیت اسمی انتقال آب از دز، کمتر از یک دهم آب مصرفی برنج در خوزستان/ هدف شبهه افکنان چیست؟

وی افزود: در چند روز آینده با کمک گروه‌های جهادی و سپاه، آب به صورت پایدار به اکثر این مناطق خواهد رسید.

حجت الاسلام والمسلمین مرادی در ادامه اظهار داشت: در جلسات شورای تأمین استان خوزرستان حتما مطالبات بحق روستا‌ییان و دامداران این مناطق را مطرح و با جدیت پیگیر حل آن‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان خوزستان روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۶۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • رفع مشکلات ارتباطی روستای گنجگان با نصب سایت جدید