Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران، هدایت تیم عبادی‌پور در لهستان را بر عهده می‌گیرد

به گزارش طرفداری، باشگاه اسکرا بوهاتوف اعلام کرد که در فصل آینده لیگ برتر والیبال لهستان از یک سرمربی سرمربی جدید استفاده خواهد کرد.

هدایت این تیم در 2 سال گذشته بر عهده «میهاو میژکو گوگل» بوده که توفیق چندانی برای این باشگاه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های لهستانی، اسلوبودان کواچ، سرمربی پیشین تیم ملی ایران را جانشین احتمالی گوگل می‌دانند.

میلاد عبادی‌پور، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران از سال 2017 برای تیم اسکرا بازی می‌کند.

اخبار داغ 

این زن با لباس خاص بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با ادموند بزیک: علی کریمی اروپا متولد می شد، توپ طلا می گرفت علیرضا ابراهیمی با پرسپولیس توافق کرد دبل استقلال در شکست در فینال جام حذفی پرواز لیونل مسی به سوی فرانسه برای شرکت در تست پزشکی پاری سن ژرمن اشک های لیونل مسی پیش از آغاز کنفرانس خبری در مورد جدایی از بارسلونا / فیلم

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۶۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌

به گزارش "ورزش سه"، موریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران که صبح شلوغی را با خبرنگاران و اهالی رسانه داشت، پس از کنفرانس خبری به همراه وحید مرادی سرپرست تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون از موزه ورزش ایران دیدن کرد.

این موزه زیبا که بخشی از آن به معرفی افتخارات قهرمانان ملی، جهانی و آسیایی ایران به سایر ملل و گردشگران می‌پردازد، باعث شد تا موریسیو پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای ساعاتی به گردش در این موزه و شناخت ورزش ایران بپردازد تا خستگی کنفرانس صبح از بدن او خارج شود.

پائز که در کنفرانس خبری با نوع صحبت هایش همه را امیدوار کرد، حالا از فردا شروعی دوباره در تمرینات تیم ملی والیبال ایران خواهد داشت و همان طور که در مصاحبه با خبرنگاران گفت، قصد دارد کار بزرگی را در لیگ ملتهای والیبال با تیم ملی ایران انجام دهد. گفته می شود در روزهای آتی چند بازیکن از اردوی تیم ملی والیبال توسط این مربی خط خواهند خورد.

دیگر خبرها

  • مهم ترین نکته لیست تیم ملی والیبال؛ میلاد عبادی‌ پور خط خورد!
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح تیم ملی والیبال
  • ۱۸ بازیکن از فیلتر پائز رد شدند/ عبادی‌پور و سعادت غایبان مطرح سرمربی تیم ملی والیبال
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏