Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالا گرفتن مشاجره لفظی در نزدیکی فروشگاه خرده فروشی «تارگت» در شهرستان «نورث‌همپتون» آمریکا، به تیراندازی ختم شد و دو کشته و زخمی بر جا گذاشت.

قدس آنلاین: خشونت‌های مسلحانه در آمریکا همچنان خبرساز است و رسانه‌های این کشور در تازه‌ترین مورد، از تلفات تیراندازی در یک شهرستان ایالت پنسیلوانیا خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های آمریکایی از قبیل «ان‌بی‌سی» گزارش دادند، ساعت ۱۴:۱۵ روز یکشنبه به وقت محلی شهرستان «نورث‌همپتون» در نزدیکی فروشگاه خرده فروشی «تارگت»، خشونت مسلحانه جان یک نفر را گرفت و یک آمریکایی را زخمی کرد.

طبق این گزارش‌ها، «تِری هوک» دادستان این شهرستان درباره این خشونت مسلحانه توضیحاتی به خبرنگاران ارائه داد.

به گفته این مقام آمریکایی، ماجرا از آنجا شروع شد که میان سرنشینان یک خودرو با یک خودروی دیگر در نزدیکی فروشگاه تارگت مشاجره لفظی ایجاد شد اما این مشاجره بالا گرفت و کار به تیراندازی کشید.

دادستان شهرستان نورث‌همپتون ایالت پنسیلوانیا افزود: «به دو نفر گلوله برخورد کرد و یک نفر کشته شد. نفر دوم هم اکنون در بیمارستان است و به ما گفته شد که حال او پایدار است». هوک به نام فرد کشته شده در این خشونت مسلحانه اشاره‌ای نکرد.

«جیدن افری» یکی از کارکنان فروشگاه تارگت در گفت‌وگو با رسانه‌های آمریکایی، لحظات وحشتناک بعد از تیراندازی در این فروشگاه را بازگو کرد. به گفته او، مشتریان فروشگاه بعد از شنیدن صدای شلیک گلوله سراسیمه به دنبال نجات جانشان و پیدا کردن جای امن بودند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشاجره لفظی آمریکا تیر اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد

رفتار پلیس آمریکا و همچنین مدیران دانشگاه‌ها نسبت به دانشجویان معترض نشان می‌دهد که آزادی بیان صرفا یک شعار ساختگی است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077984 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • کاریکاتور/ خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان معترض؛ وقتی آزادی بیان می‌میرد
  • کشته شدن ۴ افسر آمریکایی بر اثر تیراندازی در کارولینای شمالی
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اجتماع دانشگاهیان خاش در حمایت از دانشجویان و دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی طرفدار غزه
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • تعطیلی ۱۰۰ شعبه یک رستوران آمریکایی در مالزی به دلیل حمایت از اسرائیل
  • حمله مرگبار در اکوادور چند روز پس از رفراندوم سرکوب تبهکاران