Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: وزارت بهداشت و درمان، برای گام اول واکسیناسیون کارگران صنایع خودرو و قطعه سازی کشور، 200 هزار دوز واکسن اختصاص داد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از سایپانیوز، سیدجواد سلیمانی در دومین روز از واکسیناسیون کارگران و کارکنان صنایع خودرو و قطعه سازی کشور که با مدیریت سایپا در حال انجام است، در خصوص نحوه تخصیص واکسن به خط مقدم تولید اظهار کرد: طبق تفاهم نامه منعقد شده با وزارت بهداشت و درمان قرار است تا 600 هزار دوز واکسن به حوزه صنعت خودرو اختصاص پیدا کند تا کارگران صنایع خودرو و قطعه سازی بدون دغدغه فعالیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمانی با بیان اینکه کارگران خط تولید خودرو و قطعه سازی کشور؛ سربازان خط مقدم تولید هستند و واکسیناسیون این عزیزان ضرورت داشت، افزود: همه فعالان این عرصه واکسینه خواهند شد و براین اساس در گام اول وزارت بهداشت و درمان 200 هزار دوز تخصیص داده که بیماران زمینه ای و کارگران خطوط تولید برای دریافت واکسن در اولویت قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: با واکسیناسیون کامل فعالان این عرصه، نگرانی های روحی و روانی کارگران به جهت شیوع ویروس کرونا، کاهش پیدا خواهد کرد و فعالیت ها با شرایط بهتری دنبال خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا بر فرآیند تولید خودرو اثر گذاشت و اجازه نداد تولید بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته جلو برود، گفت: در ابتدای شیوع ویروس کرونا، تولید خودرو با یک فاصله زمانی شروع شد تا نسبت به فاصله گذاری اجتماعی بین کارگران خطوط تولید اقدام شود؛ بدین جهت با تغییر و بازنگری فرآیند تولید و تامین و تدارک ماسک و محلول های ضدعفونی کننده، تولید خودرو آغاز شد.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون هزار و 400 نفر مبتلا شدند و در حال حاضر 120 نفر در قرنطینه به سر می برند که به زودی به خانواده سایپا بر می گردند.

وی با بیان اینکه با واکسیناسیون کامل فعالان صنعت خودرو، تولید افزایش پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: از این پس سربازان خط مقدم تولید، با خیال راحت ادامه خدمت می دهند و امیدواریم دوز مورد نیاز برای واکسیناسیون کامل فعالان صنعت خودرو و قطعه سازی از سوی وزارت بهداشت و درمان تامین شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان خودرو و قطعه سازی شیوع ویروس کرونا تولید خودرو صنعت خودرو هزار دوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قیمت کارخانه‌ای خودرو ۸۰ درصد زیر نرخ بازار است