Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@22:48:19 GMT

شهرستان گتوند در آستانه ورود به وضعیت هشدار

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۶۳۴۷

.حسین اسدی پور در گفت و گو با خبرنگار خبر آنلاین در گتوند گفت:وضعیت افزایش مبتلایان به کرونا در شهرستان گتوند نگران کننده است و با توجه به افزایش چشمگیر مبتلایان، احتمال اعمال محدودیت ها در آینده نزدیک وجود دارد.

وی در ادامه یاد آورشد در پیک قبلی و در شرایطی که استان خوزستان در شرایط بسیار بحرانی قرار داشت،خوشبختانه شهرستان گتوند وارد وضعیت قرمز کرونا نشد و این نتیجه تلاش های شبانه روزی کادر درمان و رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم شریف شهرستان گتوند بوده و ما کمال تشکر و قدردانی را از این دو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی پور در پایان ضمن دعوت از همشهریان برای تزریق به موقع واکسن کرونا و توجه به توصیه های کادر درمان افزود:از همشهریان عزیز صمیمانه تقاضا دارم همانند گذشته پروتکل های بهداشتی را به بهترین شکل رعایت کنند و یاری گر کادر درمان برای پیشگری از شیوع بیشتر کرونا در شهرستان گتوند باشند.

به گزارش خبر آنلاین:شهرستان گتوند هم اکنون در وضعیت زرد و در آستانه ورود به وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

کد خبر 1543350

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شهرستان گتوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به این استان را تشریح کرد.

علی کرمی روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در نشست فوق العاده ستاد مدیریت بحران استان افزود: بارندگی‌ها در اغلب نقاط استان شروع شده است.

وی اظهار کرد: هشدار سطح نارنجی نسبت به ورود سامانه بارشی صادر شده بوده که این هشدار با توجه به سه روز تعطیلی و سفر مسافران و گردشگران و کوچ عشایر تبدیل به قرمز شد.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اوج بارش‌های پیش رو از صبح تا شب پنجشنبه است.

کرمی تصریح کرد: با توجه به این سامانه بارشی، از کوهنوردی و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود.

وی ادامه داد: در پی این سامانه کاهش دید افقی را شاهد خواهیم بود و کشاورزی و شیلات تدابیر لازم را برای جلوگیری و کاهش خسارات احتمالی بیندیشند.

مدیرکل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته بیشترین بارش‌ها را در شهرستان‌های گچساران، کهگیلویه، چرام، باشت، و مسیر بابامیدان به یاسوج خواهیم داشت.

کرمی با بیان اینکه هشدار نارنجی برای روزهای جمعه و شنبه پابرجاست، تاکید کرد: میزان بارش ها دقیق مشخص نیست اما شدت بارش ها در ساعاتی زیاد خواهد بود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: دمای هوای امروز شهر یاسوج ۸ درجه سانتیگراد بود که پیش بینی دمای این شهر طی فردا پنجشنبه ۱۰ درجه سانتیگراد است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • شلیک به یک پزشک در کرخه خوزستان
  • جزئیات تازه از ورود سامانه بارشی به استان کهگیلویه و بویراحمد
  • دستاورد تجمعات دانشجویان آمریکایی شفاف شدن چهره غرب است
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • اجتماع کادر درمان در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی