Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@09:26:17 GMT

با طراحی سایت فروش میلیونی را تجربه کنید!

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۶۸۵۷

با طراحی سایت فروش میلیونی را تجربه کنید!

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، با پر رنگ شدن جایگاه اینترنت در زندگی انسان‌ها کسب و کارها به این موضوع پی بردند که دیگر مانند گذشته نمی‌توانند مشتریان جدید را جذب کنند و باید به دنبال روش‌های نوین در فضاهای مجازی باشند از این رو طراحی سایت، طراحی سایت فروشگاهی و دیجیتال مارکتینگ از جمله مواردی هستند که امروزه در سراسر دنیا مورد توجه قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی سایت به قدری مهم شده است که شما می‌توانید از هر جای دنیا که هستید وارد سایت فروشگاه مورد علاقه خود بشوید و کالاهای مورد نیاز خود را سفارش دهید. اگر شما نیز صاحب کسب و کاری هستید و تا به حال برای طراحی سایت فروشگاهی اقدام نکرده‌اید، هم اکنون باید دست به کار شوید و سایت خود را راه بیاندازید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

قبل از آن که بخواهیم به موضوع پر طرفدار طراحی سایت بپردازیم، بهتر است نیم نگاهی به دیجیتال مارکتینگ داشته باشیم. در این حوزه، افراد متخصص تلاش می‌کنند تا با استفاده از فضای وب و اینترنت مشتریان بالقوه را جذب کنند. دیجیتال مارکتینگ شامل حوزه‌های متفاوتی از جمله آنالیز داده‌های الکتریکی، تبلیغات در فضاهای اجتماعی، ایمیل مارکتینگ، بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو و انتشار رپورتاژ آگهی می‌شود. در نتیجه، کسب و کاری که در حوزه دیجیتال مارکتینگ قوی عمل می‌کند، مشتریان را از هر کانالی جذب می‌کند و این به معنای افزایش سود و در آمد است. اگر شما افراد متخصص را در این حوزه استخدام کنید، به زودی می‌توانید فروش میلیونی را تجربه کنید و این چیزی است که هر کسب و کاری در مسیر پیشرفت خود به دنبال آن است!

آیا تمامی کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارند؟

یکی از سوالات پر تکراری که هر روزه در این حوزه با آن رو در رو هستیم این است که آیا تمامی کسب و کارها به طراحی سایت فروشگاهی نیاز دارند! به طور مثال کسب و کاری به این موضوع اشاره می‌کند که در حوزه فروش لباس فعالیت دارد و کسب و کاری در حوزه فروش ابزارآلات برای ماشین‌های سنگین! در پاسخ به این سوال باید بگوییم که مهم نیست حوزه فعالیت شما چیست، مهم این است که شما باید هر چه زودتر برای طراحی سایت اقدام کنید و اگر از گذشته طراحی سایت فروشگاهی انجام داده‌اید، آن را به روز نگه دارید.

متخصصان این حوزه نقش اینترنت و وب گردی را در جستجو و دریافت تمامی کالاها (بدون هیچ گونه استثنایی) مهم می‌دانند. در نتیجه، امروزه دیگر نوع کالایی که کسب و کارها ارائه می‌دهند مهم نیست، بلکه چیزی که مهم است قدرت حضور کسب و کارها در فضای اینترنت است و این چیزی است که با طراحی سایت فروشگاهی به دست می‌آید!

طراحی سایت هویت کاری شماست!

بهتر است بدانید طراحی سایت فروشگاهی بخشی از پروژه مهم و عظیم طراحی سایت به شمار می‌رود. وقتی شما تصمیم می‌گیرید که سایت خود را راه اندازی کنید، تمام آن به محصولات و یا خدماتی که ارائه می‌دهید ختم نمی‌شود. بلکه شما باید در سایتی که می‌خواهید طراحی کنید تمامی اهداف، مأموریت‌ها و نگرانی‌های خود را به مشتریانتان ابراز کنید.

مطالعات متعددی در حوزه دیجیتال مارکتینگ صورت گرفته‌اند و تمامی آنها به این موضوع اشاره می‌کنند که مشتریان بالقوه هویت کسب و کار را از طراحی سایت آن شناسایی می‌کنند. بنابراین، اگر کسب و کاری در این حوزه قوی باشد، حتی اگر مشتری کالا و خدمات خود را از آن دریافت نکند، نامش برای همیشه در ذهن مشتریان بالقوه باقی می‌ماند و این موضوع اهمیت بسیار زیادی در برندینگ دارد.

آیا فروش میلیونی با طراحی سایت تضمین می‌شود؟

یکی دیگر از سوالاتی که در این زمینه زیاد پرسیده می‌شود این است که آیا طراحی سایت فروشگاهی فروش میلیونی را در پی دارد! پاسخ به این سوال مثبت است. اگر تمامی رویه‌ها در طراحی سایت به خوبی رعایت شوند و مشتریان بالقوه بتوانند فروشگاه شما را برای دریافت کالا و خدمات شناسایی کنند، بی شک این موضوع در آمد کسب و کار شما را متحول سازد. وقتی سایت شما بازدید کننده بالایی داشته باشید، به رتبه‌های نخست گوگل می‌آید و مشتریان بیشتر به آن اعتماد می‌کنند و محصولات مورد نیاز خود را سفارش می‌دهند. اما در همین جا به شما اعلام می‌کنیم که این پروسه یک پروسه زمان بر است و برای اینکه شما بتوانید به فروش میلیونی برسید باید صبور باشید تا تمامی مراحل به دقت طی شود و شما به جایگاه مورد نظرتان دست پیدا کنید!

جمع بندی

تا به اینجا تلاش کردیم تا اطلاعات کاملی را در مورد طراحی سایت، طراحی سایت فروشگاهی و دیجیتال مارکتینگ در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید اگر شما طراحی سایت را به دقت انجام دهید و در حوزه دیجیتال مارکتینگ با قدرت فراوان حضور داشته باشید، به زودی مشتریان بالقوه شما را شناسایی می‌کنند و به برندی معتبر تبدیل می‌شوید. این موضوع می‌تواند درآمد شما را متحول سازد. اگر می‌خواهید به این هدف دست پیدا کنید، باید با افراد متخصص در این زمینه در ارتباط باشید. ایران سایت (iransite.com ) یکی از شرکت‌های موفقی است که سابقه درخشانی در حوزه طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ دارد. شما می‌توانید با استفاده از تجارب این شرکت پله‌های موفقیت را زودتر طی کنید و به آنچه هدفتان است برسید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5277057

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کارهای اینترنتی خرید آنلاین طراحی سایت کسب و کار گروه خودروسازی سایپا اینترنت خرید آنلاین سیدجواد سلیمانی لیزر تبلیغات موبایل هواپیما آجیل و خشکبار اندروید ساختمان سازی ویروس کرونا واحدهای صنعتی طراحی سایت فروشگاهی دیجیتال مارکتینگ طراحی سایت فروش مشتریان بالقوه فروش میلیونی کسب و کارها کسب و کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از مسدودسازی ۴۳۴ تارنمای فعال در حوزه جرائم اقتصادی در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی با اشاره به اقدامات شناسایی و کنترلی پلیس امنیت اقتصادی در فضای مجازی اظهار کرد: این اقدامات با هدف مبارزه با قاچاق و جرایم اقتصادی انجام و طی یک ماه گذشته بیش از ۲۵۶۰ نفر ساعت پایش، کنترل و رصد در فضای مجازی پیرامون پی‌جویی جرایم اقتصادی، کالای قاچاق و جرایم گمرکی انجام شده است.

وی با بیان اینکه انجام امور این بخش مربوط به کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی بوده است، افزود: در این مدت با تلاش کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال، ۳۰۶ تارنمای فعال در حوزه اقتصادی و اقدامات مربوط به امور گمرکی رصد شدند که از این تعداد، تخلف ۱۲۸ تارنما در حوزه جرایم اقتصادی، قاچاق کالا و جرایم گمرکی محرز و این تارنماها مسدود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی و رصد ۲۲۸ تارنما و صفحه فعال پیرامون پدیده قاچاق گفت: این صفحات اقدام به تبلیغ و فروش کالای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، الکترونیکی و ماهواره‌ای، قطعات و لوازم یدکی، مواد شیمیایی و پتروشیمی، پوشاک و البسه قاچاق کرده بودند و از فعالیت آنها نیز جلوگیری شد.

سردار رحیمی ادامه داد: در یک ماه گذشته، ۷۸ تارنما و صفحه فعال در بستر اینترنت که اقدام به اخلال در بازار ارز، قمار و پول‌شویی، فروش داروهای غیر مجاز کرده بودند، شناسایی و از فعالیت آنها هم جلوگیری شد؛ همچنین به منظور پیشگیری از وقوع بعضی تخلفات و جرایم محتمل در حوزه فضای سایبری، شش نفر از مدیران صرافی‌ها که دارای تراکنش مالی بالایی در حوزه رمز ارز بودند با هدف ساماندهی وضعیت رمز ارز احضار و موارد لازم با آنها مطرح شد.

وی با اشاره اینکه فضای سایبری توسط معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی فراجا رصد می‌شود، گفت: به منظور مقابله با اخلال‌گران اقتصادی در فضای سایبری، ۲۴ پرونده قضائی برای گردانندگان صفحات متخلف در فضای مجازی تشکیل و ۲۷ نفر از مجرمان فعال در حوزه قاچاق و جرایم اقتصادی دستگیر شدند.

کد خبر 749675

دیگر خبرها

  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • موزه‌های آنلاین حوزه برندینگ طراحی شد
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • حمایت از طراحی و ساخت ابزار‌های شناختی توسط ستاد علوم شناختی
  • ایجاد دهکده لجستیکی مرزی سرخس
  • صادرات اقلام فروشگاهی به کوبا/ نوسازی ۱۶۰ کارخانه نیشکر در کوبا
  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • بانک دی استخدام می کند (+جزئیات)