Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز (۱۸ مرداد۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۱۸۰هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید:

سکه ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد

همچنین قیمت اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۴۷  دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۸۲ هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت سکه نسبت به آخرین معاملات دیروز  حدود ۷۰هزار تومان افزایش یافته است. 

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

نام محصول  نرخ(تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۱.۱۸۰.۰۰۰ سکه تمام طرح قدیم  ۱۰.۷۰۰.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی ۵.۷۰۰.۰۰۰ ربع سکه بهار آزادی ۳.۵۵۰.۰۰۰ سکه گرمی  ۲.۱۸۰.۰۰۰ اونس جهانی    یک هزار و ۷۴۷ دلار و ۵۳ سنت  طلای ۱۸ عیار   ۱.۰۸۲.۲۰۰

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه قیمت طلا و سکه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه در سراشیبی سقوط

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۶۲۳ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۱ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با پانصد و هشتاد هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۹ هزار تومان کاهش قیمت به سه میلیون و ۴۷۴ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۰.۷۳ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • قیمت طلا،سکه و دلار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۸ اردیبهشت ماه
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰