Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@20:08:12 GMT

معجزه پرسش‌برانگیز ایتالیایی‌ها در المپیک

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۷۱۲۳

معجزه پرسش‌برانگیز ایتالیایی‌ها در المپیک

درست مانند قهرمانی در یورو 2020 در ضربات پنالتی، ایتالیایی ها در دوی 4 در 100 مت رامدادی المپیک نیز با برتری میلیمتری بر انگلیسی ها مدال طلا را از آن خود کردند و این تنها موفقیت آنها نبود.

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپو تورتو، آخرین دونده تیم ملی ایتالیا در رشته دوی 4 در 100 متر امدادیی در المپیک، پس از قهرمانی شگفت انگیز این تیم در توکیو گفت: "معجزه قابل توضیح نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما فقط باید از آن خوشحال باشید. ما در فینال یورو انگلیس را در ضربات پنالتی شکست دادیم و اکنون هم آنها را با 0.01 ثانیه اختلاف شکست داده ایم. این واقعا سال آنها نیست اما سال ماست!"

 

 

پنج مدال، پنج مدال طلا: ورزشکاران ایتالیایی، پس از آمریکایی ها با 7 طلا،  12 نقره و 7 برنز، موفق ترین ورزشکاران در بازی های المپیک توکیو بودند. هیچ نتیجه ای به اندازه مدال های طلای در دو و میدانی چشمگیر نبود: ابتدا مارسل جاکوبز به شکلی غیرقابل انتظار و باورنکردنی با ثبت رکورد اروپا مدال طلا را در دوی صد متر به دست آورد، سپس او به همراه تورتو، لورنزو پاتا و اسئوسا دسالو، در دوی امدادی 4 در 100 متر با زمان 37.50 ثانیه غوغا کردند.

همراه با موفقیت های جانمارکو تامبری در پرش ارتفاع، آنتونلا پالمیسانو و ماسیمو استانو در پیاده‌روی سریع، نتیجه ورزشکاران آتزوری در المپیک دست کمی از فوتبالیست های ایتالیایی در یورو 2020 ندارد.

 

 

پیروزی های ایتالیایی ها حیرت انگیز است. آنت اشتاین، سرمربی انجمن آلمان، تامبری را در ردیف قهرمان اروپا ماتئوش پرزیبیلکو از لورکوزن دانست. در حقیقت این که تامبری پس از یک مصدومیت طولانی مدت و ابتلا به بیماری کرونا هنوز می تواند بپرد، برای اشتاین تعجب آور و پرسش برانگیز است.

اشتاین می گوید: "دوندگان سرعت نیز بسیار چشمگیر هستند. ما برای ارزیابی خود باید ابتدا عقب نشینی کنیم. ما بسیار تحت تاثیر قرار گرفته ایم. "

 

 

در همین حال تایمز از ارتباط جاکوبز با بدنسازی به نام جاکومو اسپاتزینی خبر می دهد که در شبکه های اجتماعی به خود می بالد که از طریق مشاوره تغذیه و مربیگری ذهنی مراقبت از عملکرد این دونده را بر عهده داشته است.

 

پلیس از سال 2019 در حال تحقیق در مورد اسپاتزینی به خاطر جرایم مختلف از جمله تحویل مواد دوپینگ و استفاده غیرقانونی از استروئیدها و هورمون های رشد است. دادستان هنوز تصمیم نگرفته است که آیا اتهامی را مطرح کند یا خیر. مارچلو مگانی، مدیر برنامه های جاکوبز، اعلام کرد که جاکوبز در مارس 2021 به همکاری حرفه ای خود با اسپاتزینی پایان داده است.

 

المپیک 2020 توکیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ| «تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»

در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی علیه‌السلام با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند، برای این عملیات خواندند:

تو را است معجزه در کف زِ ساحران مهراس
عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

دیگر خبرها

  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • نماهنگ|«تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • نماهنگ/ تو را است معجزه در کف... عصا بیفکن!
  • نماهنگ| «تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کرم معجزه