Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از دستیاران ارشد «اندرو کومو» در پی رسوایی مربوط به اتهامات متعدد تعرض جنسی فرماندار، با بیان این که دو سال گذشته به لحاظ عاطفی و روحی برای او سال‌های سختی بوده، از سمت خود استعفا کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «ملیسا دروسا» از دستیاران ارشد «اندرو کومو» فرماندار نیویورک در پی رسوایی مربوط به اتهامات تعرض جنسی فرماندار از سمت خود استعفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شبکه «سی‌ان‌ان» گزارش داد دستیار کومو در بیانیه‌ای که برای اعلام استعفای خود منتشر کرد، دو سال گذشته را سال‌های سختی خواند و گفت: برای شخص من دو سال گذشته به لحاظ عاطفی و روحی سال‌های سختی بود.

این استعفا در حالی است که خود کومو که با اتهام آزار و اذیت جنسی ۱۱ زن مواجه است، حاضر به استعفا نشده و اتهامات مبنی بر تخلف و رفتار نامناسب را رد می‌کند.

دادستانی فدرال آمریکا بامداد روز چهارشنبه گزارش تحقیقات درباره آزار و اذیت‌های جنسی فرماندار نیویورک علیه زنان را منتشر کرد.

در گزارش دادستان کل ایالت نیویورک آمده است اندرو کومو فرماندار این ایالت که از سال ۲۰۱۱ در این پست حضور دارد، به روش‌های مختلف ۱۱ زن را مورد تعرض جنسی قرار داده و قانون‌شکنی کرده است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، این تحقیقات پنج ماهه درباره شکایت‌ها از تعرض جنسی فرماندار نیویورک نشان داد که کومو فضای کاری «مسمومی» را برای کارکنان خود ایجاد کرده و مسئولان دفتر او نیز به صورت غیرقانونی نسبت به کسی که اولین بار این اتهامات کومو را علنی کرد، اقدام تلافی‌جویانه انجام داده‌اند.

بعد از انتشار این گزارش ۱۶۸ صفحه‌ای پرجزئیات، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و تعدادی از چهره‌های شاخص حزب دموکرات از اندرو کومو خواستند که از سمت فرمانداری نیویورک استعفا دهد.

نظرسنجی موسسه «ماریست» نشان داده حدود دو سوم ساکنان ایالت نیویورک هم خواستار استعفای وی هستند.

با این حال، کوموی ۶۳ ساله با انتشار ویدئویی ضمن تکذیب تمام اتهامات وارده علیه خود، اعلام کرد به هیچ‌وجه از این پست استعفا نمی‌دهد.

«نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز پیش از این گفته بود: «ادعا‌ها و اتهاماتی جدی و موثق وجود دارد و باید به زنانی که قدم پیش می‌گذارند احترام گذاشت. بگذارید ببینیم که تحقیقات به نفع زنان پیش می‌رود و ادعا‌های آن‌ها شنیده می‌شوند».

پیشتر شش نفر کومو را به اذیت و آزار جنسی متهم کرده بودند و بعد از آن نیز «جسیکا بیکمن» خبرنگار سابق مجله نیویورک نیز وی را به آزار جنسی علیه خود متهم کرد و هفتمین زنی شد که تاکنون در این زمینه علیه فرماندار نیویورک افشاگری کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رسوایی اخلاقی فرماندار نیویورک فرماندار نیویورک جنسی فرماندار اندرو کومو تعرض جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل

یک شبکه صهیونیستی از احتمال استعفای رئیس ستاد ارتش این رژیم در ادامه موج استعفاهای مقامات ارتش اسرائیل به علت شکست در عملیات طوفان الاقصی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در حالی که موج استعفاها در ارتش رژیم صهیونیستی طی چند هفته گذشته به دلیل شکست در عملیات طوفان الاقصی با شتاب زیاد آغاز شده و ادامه دارد، امروز یک رسانه صهیونیستی از احتمال استعفای رئیس ستاد ارتش این رژیم طی مرحله آینده خبر داد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این زمینه اعلام کرد که تعدادی از افسران ارشد ارتش اسرائیل همچنان در تماس با وکلای خود هستند و احتمال دارد که «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش در دوره آینده استعفا دهد و بحث‌هایی درباره یافتن جایگزین برای او آغاز شده است.

همچنین رسانه‌های عبری اعلام کردند که بعد از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل (امان) موج استعفاها در فرماندهی ارتش اسرائیل آغاز شده و طی هفته‌های آینده انتظار می‌رود شاهد استعفاهای بیشتر باشیم.

اخیرا در پی استعفای آهارون هالیوا به‌دلیل شکست در جریان عملیات طوفان الاقصی روزنامه عبری اسرائیل هیوم اعلام کرد: بعد از استعفای رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل، انتظار می‌رود که شاهد استعفاهای بیشتری در صفوف افسران ارتش، از رئیس ستاد گرفته تا معاون او و فرمانده منطقه جنوبی و فرمانده تیپ غزه و حتی رئیس شاباک باشیم.

بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا کردلاپید: نتانیاهو هم باید استعفا کند

هالیوا پیشتر مجبور شده بود به شکست اطلاعاتی ارتش اسرائیل در عملیات 7 اکتبر اعتراف کند و گفت که نیروهای تحت فرمانش شکست خورده‌اند زیرا به مهمترین مأموریت خود که ارائه هشدار جنگ است، عمل نکردند.

قبل از آن هم رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که سرتیپ «عمیت ساعر» رئیس بخش تحقیقات اطلاعات نظامی ارتش این رژیم (امان) بعد از پذیرش مسئولیت کامل شکست اطلاعاتی اسرائیل در جریان عملیات طوفان الاقصی که مقاومت فلسطین در 7 اکتبر 2023 انجام داد، از منصب خود کناره‌گیری کرد.

در ماه فوریه گذشته هم یکی از افسران ارشد امان با درجه سرلشکری به‌دلیل نقشی که در ارزیابی اشتباه اطلاعاتی داشت و منجر به شکست اسرائیل در 7 اکتبر شد، از منصب خود استعفا داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدند
  • احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیل
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه
  • زنی که به خاطر غزه از دولت بایدن استعفا داد + عکس
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد
  • استعفای سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد