Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرد: ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴۹۹ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند

 وی افزود: ظرف همین مدت تعداد ۴۱۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده  از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان هم اکنون ۲۶۵۹ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۳۶۹ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

آخرین آمار کرونا در بابل

بر اساس گزارش روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۱۳۲۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر اساس این آمار در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷۷ بیمار جدید بستری و ۲۱۸ بیمار هم ترخیص شدند و ۴۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در حال حاضر ۳۹۸۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های تحت حمایت دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری هستند.

ضریب ابتلای ۴۰ درصدی به کرونا در برخی مناطق

ضریب خطر مبتلا شدن به ویروس کرونا در مازندران بیش از ۲۵ بوده و حتی در بعضی از مناطق مثل آمل بیش از ۴۰ است، یعنی در آمل به طور روزانه با ۴۰ مورد بستری در هر صدهزار نفر جمعیت مواجهیم ، این در حالی است که این آمار در کل کشور ۱۲ و در سیستان و بلوچستان در اوج بیماری ۸ بود.این وضعیت نشان می دهد علی‌رغم مواجه شدن با بحران شدید از آغاز موج پنجم بیماری تا کنون کادر  درمان توانستند  با تمام قوا و ظرفیت در خدمت به مردم پایداری کنند.

به گفته کارشناسان، در مازندران با موارد افزایش میزان بستری ها در مراکز درمانی به نسبت جمعیت مواجهیم بنابراین در بیمارستان ها باید ظرفیت بستری موقت را افزایش داد.

سرعت واکسیناسیون گروه های هدف در مازندران تقریبا دو برابر کشور است، به طوری که آمار کل کشور ۱۹ درصد بوده ولی در مازندران برای ۳۳درصد گروه های هدف واکسیناسیون انجام شد. مدافعین سلامت در بخش بهداشت  با تمام توان در امر واکسیناسیون هم استانی های عزیز بسیج شده اند.

کد خبر 619755 برچسب‌ها استان مازندران كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مازندران كرونا در ايران دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیمار مشکوک به کرونا بیمارستان ها بستری هستند بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت

زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

به گزارش تسنیم، در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود، ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جانباختن تلخ نخبه کنکور سراسری در ویلای شخصی پدر
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت
  • حادثه تلخ برای جوان معلول ساروی که نخبه دانشگاه بود
  • حس خوب حمایت
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌بخش جان ۶ بیمار