Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یکشنبه شب (دیشب) نیز شهرک بیتا واقع در جنوب نابلس شاهد خشم شبانه فلسطینیان در اعتراض به شهرک‌سازی در کوه صبیح بود که به درگیری بین آن‌ها با نظامیان صهیونیست منجر شد.

به دنبال درگیری شبانه، نظامیان صهیونیست بامداد امروز دوشنبه به شهرک بیتا یورش برده و شش شهروند فلسطینی از جمله چند اسیر آزاده را بازداشت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«موسی حمایل» نائب رئیس شورای شهرک بیتا گفت که نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به این شهرک یورش آورده و شش نفر را بازداشت کردند.

طبق گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، در جریان یورش نظامیان صهیونیست به این شهرک، از بلندگوهای مساجد فریاد کمک‌خواهی فلسطینیان پخش ‌شد که جوانان و اهالی شهرک را به مقابله با نیروهای اشغالگر فرا می‌خواند.

جمعیت هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که در جریان درگیری با نیروهای اشغالگر در چهارراهی بیتا ۵۳ نفر زخمی شدند.

از دو روز گذشته ساکنان بیتا تصمیم گرفتند تظاهرات خشم شبانه و درگیری با نظامیان صهیونیست را به طور موقت به ورودی و چهارراه اصلی شهرک انتقال دهند، آن‌ها خواستار آزادی پیکر شهید «شادی الشرفا» شدند که تاکنون توسط نیروهای اشغالگر گروگان گرفته شده است.

از زمان آغاز مقاومت مردمی در بیتا تاکنون شش جوان فلسطینی به شهادت رسیده است که آخرین نفر نیز شهید «عماد دویکات» بود که جمعه گذشته در اثر اصابت گلوله به سینه‌اش به شهادت رسید.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: خشم شبانه رژیم صهیونیستی کرانه باختری نابلس نظامیان صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به بُعد تازه‌ای از اختلافات داخلی در سرزمین‌های اشغالی اذعان کردند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی ۳۰ نظامی ذخیره ارتش رژیم صهیونیستی به فرماندهان خود اعلام کرده‌اند که از دستورهای آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنند.

این گروه از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی دلیل این اقدام و سرپیچی خود از دستورات فرماندهان صهیونیست را ناتوانی خود برای جنگ بیش‌تر عنوان کرده‌اند.

از سوی دیگر «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی بیان کرد: کابینه نتانیاهو باید میان بازگرداندن اسیران، و بن گویر و اسموتریچ انتخاب کند.

«بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز در سخنانی تاکید کرد: بازگرداندن اسیرانی که کابینه در هفتم اکتبر در حقشان کوتاهی کرد با وجود اهمیت موضوع جنگ ما علیه حماس، از ورود به رفح مهم‌تر است.

گانتز همچنین بیان کرد: این کابینه اگر توافقی را که اسیران را بازگردانَد و از حمایت سرویس‌های امنیتی برخوردار باشد رد کند مستحق تداوم نخواهد بود.

این در حالی است که «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی رژیم صهیونیستی در سخنانی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم را به سرنگونی تهدید کرد.

اسموتریچ خطاب به نتانیاهو و با تهدید شدید وی بیان کرد: اگر حمله به رفح برای نابودی حماس لغو شود، کابینه‌ات شایستگی تداوم را نخواهد داشت.

کد خبر 6091396

دیگر خبرها

  • شهادت یک فلسطینی در الخلیل در ادامه یورش‌ صهیونیست‌ها به کرانه باختری
  • بازداشت مجدد اسرای فلسطینی تنها چند روز بعد از آزادی آنها
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • یورش صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • یورش صدها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • نظامیان صهیونیست: از دستور آمادگی برای حمله به رفح اطاعت نمی‌کنیم
  • روز ۲۰۵ طوفان‌الاقصی|بمباران مرکز نوار غزه و جنوب لبنان