Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه نظرسنجی‌های خود انتخاب بهترین دروازه‌بان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۱ را بر عهده کاربران خود گذاشت.

در این نظرسنجی ۵ دروازه‌بان به عنوان نامزد معرفی شده اند تا هواداران فوتبال از بین آن‌ها بهترین فرد را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این ۵ سنگربان محمدرضا اخباری دروازه بان تیم تراکتور کشورمان است.

سایت‌ کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره اخباری نوشت: وقتی تیم فوتبال تراکتور ایران در بازی اول خود در تساوی ۳-۳ مقابل پاختاکور هیجان انگیز بازی کرد، به نظر می‌رسید که هواداران آن‌ها در مسیر پر پیچ و خمی قرار دارند، اما در عوض، صعود نهایی آن‌ها (به دور حذفی) نتیجه خط دفاع مستحکمی بود که محمدرضا اخباری فوق العاده را در آخرین نقطه داشت.

این بازیکن ۲۸ ساله پس از دریافت سه گل مقابل پاختاکور، پنج کلین شیت متوالی داشت، از جمله دو مهار عالی مقابل تیم شارجه (صدرنشین گروه) که مهار دومین شوت به صعود تراکتور به مرحله یک هشتم نهایی کمک کرد.

دیراج سینگ از گویای هند، کمپول پاتوم از راچابوری، جو هیون وو از اولسان هیوندای و محمد الشمسی از الوحده، رقیبان اخباری در این نظرسنجی هستند.

هواداران فوتبال می‌توانند تا ۱۲ آگوست (۲۱ مرداد) به گل منتخب خود رای بدهند.

بیشتر بخوانید

قرارداد مهاجم تیم رقیب تراکتور تمدید شد سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای فصل آینده تغییری نکرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به قضاوت پیام حیدری پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

دلایل حساسیت بازی

دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که استقلال صدرنشین بود و برای حفظ موقعیت خود نیاز به پیروزی داشت و تراکتور هم برای این که خود را به رده سوم نزدیکتر کند برای رسیدن به برد وارد زمین شد و کار را هم تهاجمی آغاز کرد تا شاید بتواند در همان دقایق ابتدایی دروازه حریف تهرانی خود را باز کند.

خطر اول را استقلال ایجاد کرد

در شرایطی که تراکتوری‌ها برای رسیدن به گل عطش داشتند این استقلال بود که جدی ترین خطر را در دقیقه هشتم روی دروازه میزبان ایجاد کرد که ضربه محمدی از داخل محوطه جریمه را پورحمیدی دفع کرد تا این حمله بی ثمر بماند.

افت دو تیم و توپ‌های بی هدف

تا دقیقه ۳۰ بازی دو تیم افت محسوسی داشت و هر چند توپ در میانه میدان رد و بدل می‌شد اما اشتباهات بازیکنان دو تیم اجازه نمی‌داد که موقعیت جدی و خطرناکی روی دروازه‌ها شکل بگیرد. هر دو تیم بی هدف و پراشتباه ظاهر شدند و اعضای کادر فنی هم در کنار زمین به اعتراض و ایجاد حاشیه مشغول بودند!

درگیری‌های مبتیدیانه بازیکنان

بازیکنان دو تیم که در نیمه اول فوتبال سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند در دقایق پایانی بیشتر به درگیری و ایجاد حاشیه پرداختند و با اقداماتی مبتدیانه و غیرحرفه ای فضای ورزشگاه را ملتهب کردند و با اشتباهات پرتعداد خود فقط توپ را به گردش در می‌آوردند و موقعیتی ایجاد نمی‌کردند تا در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان برسد.

کد خبر 6094502

دیگر خبرها

  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • محمد محبی؛ نامزد جایزه بهترین تازه‌وارد لیگ برتر روسیه شد
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت