Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگسرای خانواده با مشارکت مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اولین دوره جشنواره نمایشنامه نویسی «ثمر» را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ این جشنواره به منظور کشف استعدادهای جدید در حوزه نمایش نامه نویسی و بهره گیری از تجارب نمایشنامه نویسان و هنرمندان تئاتر با رویکرد خانه و خانواده و با اولویت موضوع فرزند آوری در سه بخش نمایش نامه نویسی برای آثار صحنه ای، نمایش کودک و نوجوان و نمایش محیطی و میدانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرایط حضور در جشنواره به شرح ذیل است: 

1-آثار ارسالی نباید قبلا در جایی چاپ، اجرا و یا در مسابقه دیگری شرکت کرده باشند

2-جشنواره محدودیت سنی ندارد

3-شرکت کنندگان  می توانند در تمام بخش ها حضور داشته باشند و در هر بخش تنها دو اثر می توانند ارائه کنند

4-آثار اقتباسی باید با ذکر منبع ارسال شوند

5-نمایش نامه نویسان جهت حضور در جشنواره باید فرم تکمیل شده شرکت در جشنواره را به همراه فایل  PDFنمایش نامه مورد نظر به آدرس  jashnvareh.samar1400@gmail.comارسال کنند. نام و نام خانوادگی کامل متقاضی/شماره تماس/آدرس و میزان تحصیلات در ابتدای فایل نمایش نامه نوشته شود(فرم شرکت در جشنواره در سایت فرهنگسرا به نشانی khanevadeh.farhangsara.ir در دسترس است)

6- تصویر کارت ملی یا شناسنامه همراه سایر مدارک ارسال شود

جوایز اولین دوره جشنواره نمایشنامه نویسی «ثمر» در بخش صحنه ای شامل نفر اول: پنجاه میلیون ریال، نفر دوم: چهل میلیون ریال و نفر سوم:سی میلیون ریال است در بخش کودک و نوجوان؛ نفر اول: چهل میلیون ریال، نفر دوم: سی میلیون ریال، نفر سوم: بیست میلیون ریال است و بخش میدانی و محیطی نفر اول: سی میلیون ریال، نفر دوم: بیست میلیون ریال و نفر سوم: ده میلیون ریال تعلق می گیرد. 

یادآور می شود؛ آثاری که به موضوع فرزندآوری پرداخته باشند در صورت کسب رتبه برتر هر بخش علاوه بر  دریافت جایزه نقدی آن بخش، مبالغ دیگری را نیز به عنوان تقدیر دریافت می کنند.

مهلت ارسال آثار تا 10دی ماه 1400 است و داوری11الی30 دی برگزار می شود همچنین اعلام برگزیدگان و آئین پایانی جشنواره3بهمن1400(در صورت  مهیا بودن شرایط، اختتامیه به صورت حضوری برگزار و در غیر این صورت برگزیدگان از طریق رسانه ها معرفی می شوند)

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می تواند با شماره تلفن های 88554018- 021 و یا 0990275167 تماس بگیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگسرای خانواده میلیون ریال نمایش نامه نامه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد

اردوان محمودیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای یکی از جشنواره‌های خلاق فیلم‌سازی است که هر سال از سوی حوزه هنری کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: فیلم ۱۰۰ هویت کامل یک فیلم مستقل را دارد و گروهی حرفه‌ای با طرح و ایده ابتدایی و موجز شروع به ساخت آن می‌کنند و این شکل از فیلم‌سازی در جهان امروز و فضایی مجازی با استقبال خوب مخاطبان نیز روبه رو است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری درباره فراخوان منتشر شده حمایت از آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای ادامه داد: حوزه هنری کشور به عنوان پیشگام در فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و به منظور حمایت از ایده‌های فیلم‌سازان استان در این شیوه فیلم‌سازی فراخوان حمایت از آثار ۱۰۰ داستانی را برای فیلم‌سازان استان منتشر کرده است.

به گفته محمودیان خانواده ایرانی (بحران جمعیت_ فرزندآوری)، مادری مهم‌ترین شغل (نقش زن در خانواده و اجتماع)، نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان، تفاوت جهان اعضای خانواده آسیب خانواده جزیره‌ایی، بحران نظام ارزشی نوجوانان و جوانان نسل جدید، زندگی در عصر دیجیتال از جمله موضوعاتی پیشنهادی برای تولید آثار ۱۰۰ ثانیه‌ای است.

وی خاطرنشان کرد: فیلم‌سازان چهارمحال و بختیاری می‌توانند فیلمنامه‌های خود را تا تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری ارسال نمایند.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فراخوان می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۹۵۱۵۳۲۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 6094034

دیگر خبرها

  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • جشنواره روستایی عشایری آسمان هشتم در بوشهر دارای عمق و پیشرفت بود
  • فراخوان اولین سالانه تبادل عکس ایران منتشر شد
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد