Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@08:58:29 GMT

بزرگداشت شهدای مدافع حرم در «پلاک هشت»

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۷۷۱۱

بزرگداشت شهدای مدافع حرم در «پلاک هشت»

شورای عالی انقلاب فرهنگی ۱۸ مرداد را در تقویم ملی روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم نام‌گذاری کرد.

به گزارش  برنا،  شهادت شهید محسن حججی در 18 مرداد سال 1396 به دست نیروهای داعش در سوریه نقطه عطفی در دوران حضور رزمندگان ایران در سوریه بود.

پس از شهادت محسن حججی و اخبار و فیلم‌ها و تصاویری که از نحوه شهادت او در رسانه‌ها مخابره شد نام مدافعان حرم و دفاع جانانه آنان در طول چهار سال مقاومت بر سر زبان‌ها انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همانطور که مقام معظم رهبری در سخنان خود درباره این شهید گفته بودند، به واقع شهید حججی حجت خدا برای مردم شد تا همگان شاهد جنایات تکفیری‌ها و بی رحمی و تجاوزگری آنان علیه مردم سوریه باشند.

از همین رو برنامه «پلاک هشت» از شنبه 16 مرداد هر روز روایتی از یکی از این مردان بزرگ را می گوید، بعد از مروری بر فداکاری های شهید احمد گودرزی و شهید رضا حاجی، دوشنبه 18 مرداد همزمان با سالروز شهادت محسن حججی ضمن مرور فداکاری این شهید بزرگ با خانواده این شهید نیز گفت و گو می کند.

«پلاک هشت» این هفته به تهیه کنندگی شهاب نادری و اجرای حمید رضا رضایی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 13:30 از رادیو ایران پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سوریه ایران مقام معظم رهبری مردان خانواده رضا رضایی داعش شهادت مدافع حرم شهید محسن حججی پلاک هشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی در بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم، علی آقابابایی، از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران، حضور یافت و با خانواده این شهید، دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

آقای رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه، به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، گفت: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی رژیم جنایتکار صهیونیستی در منطقه شد.   رئیس جمهور با توجه به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این جنایت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت، موجب نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • خون شهدای مدافع حرم موجب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد