Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از معروف‌ترین جنگل‌های ایران جنگل فندقلو در استان اردبیل است که با داشتن دشت گل‌های رنگارنگ، درختان میوه، پیست اسکی، تله کابین، آب گرم، آبشار، حیوانات متنوع و آب و هوای مطبوع و خنک از توریستی‌ترین جنگل‌های ایران به شمار می‌رود.

جنگل فندقلو در ۱۰ کیلومتری شهر نمین قرار دارد و از آنجایی که از جاده اردبیل - آستارا دسترسی راحتی دارد گردشگران به راحتی دل به این جنگل زیبا می‌زنند و مهمان جاذبه‌ها و چشم انداز‌های بکرش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکفتگی آن همه گل سپید بابونه معطر در میان دشتی وسیع، آن را به عروسی سپیدپوش در میان جنگل فندقلو شبیه کرده که شما را به میهمانی شاد طبیعت فرا می‌خواند. هر سال در روز‌های ۲۴ و ۲۵ خرداد مصادف با روز جهانی گل و گیاه، جشنواره‌ای با عنوان جشنواره ملی گل بابونه در فندقلو برگزار می‌شود.

جنگل در ارتفاعات و در مناطق سردسیر قرار دارد برای همین انتظار تابستانی خنک و زمستانی سرد و مرطوب را داشته باشید.
بهترین زمان دیدن این جنگل بهار و تابستان است مخصوصا اینکه در این دو فصل دشت‌های معروف گل در این جنگل شکوفا می‌شوند و طبیعتی دل انگیز و چشم نواز را به نمایش می‌گذارند.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - اردبیل

بیشتر بخوانید:

تصاویری از کوچه باغ های روستای لیوار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طبیعت گردی مناظر زیبا مناطق گردشگری جنگل فندقلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی

بیش از یکسال از پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت استان لرستان می گذرد اما به صورت نیمه کاره باقی مانده و مشکلاتی را برای اهالی به وجود آورده است. به گفته شهروندخبرنگار ما پیگیری‌های مداوم اهالی این روستا نتیجه‌ای در بر نداشته است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

لطفا صدای ما مردم منطقه محروم بخش کوهنانی شهرستان کوهدشت استان لرستان را به گوش مسئولان برسانید. گازرسانی به روستا‌های این منطقه بیش از یک سال است به حال خود رها شده و هیچ گونه کاری انجام نمی‌شود. یک سال است مردم این منطقه محروم چشم انتظار فعال شدن این پروژه و تکمیل گازرسانی در این منطقه هستند ولی خبری نیست. چندین بار به اداره گاز مراجعه کردیم و اطلاع دادیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط کودکان پیش دبستانی + فیلم
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • ضوابط صادراتی جدید محصولات جنگلی اعلام شد
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است