Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت اللّه سید هاشم حسینی بوشهری روز دوشنبه با حضور مجازی در مراسم رونمایی از ویژه برنامه ۴۰ هزار دقیقه‌ای محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: امام حسین (ع) در قیام سراسر شوق، عاطفه، منطق و شجاعت کربلا به همراه یاران باوفای خود با فدا کردن جان، اسلام را زنده نگه داشتند و اگر نبود این ایثار و گذشت امروز اثری از اسلام باقی نمانده نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از برنامه ۴۰ هزار دقیقه‌ای ویژه محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر، بر انعکاس رسانه‌ای و الگوسازی هدف‌های قیام کربلا، ترویج آموزش‌های تخصصی و همگانی شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در قشرهای مختلف جامعه تاکید کرد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: به مناسبت ماه‌های محرم و صفر صدا و سیمای مرکز بوشهر ۴۰ هزار دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی آماده پخش کرده است.

سید حسین ناظر با تاکید بر ضرورت ترویج امر به معروف و نهی از منکر و تولید برنامه های آموزشی، تخصصی در این زمینه گفت: این مرکز مجموعه تلویزیونی ۱۰ قسمتی و گفت و گو با عنوان «معرفی نو» را با همکاری موسسه احیای تمدن موعود مرکز تخصصی آموزش امر به معروف و نهی از منکر  تهیه و پخش می‌کند.

برچسب‌ها بوشهر صدا و سیما امر به معروف و نهی از منکر ماه محرم ماه صفر سید هاشم حسینی بوشهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر صدا و سیما امر به معروف و نهی از منکر بوشهر صدا و سیما امر به معروف و نهی از منکر ماه محرم ماه صفر سید هاشم حسینی بوشهری امر به معروف و نهی از منکر صدا و سیمای مرکز بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل صدا و سیمای لرستان، با بیان اینکه در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزدهای این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

علیرضا شیروی،  ششم اردیبهشت در مراسم قرعه کشی ضبط مناظره‌های انتخاباتی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که با حضور دکتر شفقت استاندار لرستان و اعضای هیئت بررسی تبلیغات انتخابات  استان در صدا وسیمای استان لرستان برگزار شد، از آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اوایل هفته آینده در استان خبر داد و افزود: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.

وی بیان کرد: در دور اول انتخابات در هفت حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.

مدیرکل صداوسیمای لرستان، با بیان اینکه در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، تصریح کرد: سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزدهای این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پتروشیمی‌ها حق مردم استان بوشهر را بدهند/ لزوم رعایت عدالت
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!