Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران گفت: تعدادی از اماکن در کشور به عنوان کشتارگاه ثبت شده‌اند که اصلا وجود خارجی ندارند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حسین غضنفری در حاشیه جلسه ستاد تنظیم بازار با اشاره به استقرار دو ماهه سامانه پایش توزیع کالا‌های اساسی در استان قم بصورت آزمایشی برای پایش توزیع مرغ در این استان به خبرنگاران گفت: در این سامانه هویت مکانی نقاطی که قرار است انتقال کالا بین آن‌ها انجام شود احراز می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در رصد دو ماهه متوجه شده‌ایم تعدادی از اماکن به عنوان کشتارگاه ثبت شده‌اند که وجود خارجی ندارند.
غضنفری گفت: این سامانه انتقال مسئولیت کالای جابجا شده را تا وقتی که کالا به خرده فروشی‌های سطح شهر می‌رسد پایش می‌کند و مرجع خوبی برای نظارت و مراجع نظارتی است چراکه نظارت را ساده‌تر و دقیق‌تر می‌کند.
وی افزود: برای نظارت بر پایش توزیع کالا‌های اساسی سامانه اختصاصی طراحی شده که هفته آینده از قم شروع به کار خواهد کرد و ظرف یک هفته بعد در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کشتارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است

مهدی رهنما رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور در دیدار با رئیس پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام با معرفی دستاورد‌ها و سامانه‌های این پژوهشگاه به‌ویژه سامانه و برنامه موبایلی پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوای کشور، عنوان‌کرد: این نرم‌افزار پارامتر‌های مختلف هواشناسی نظیر دمای کمینه، دمای بیشینه، سمت و سرعت باد، بارش، فشار هوا و ... را به کاربران ارائه می‌کند.

وی گفت: از لحاظ ارائه پیش‌بینی‌های درست، سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا با نمونه‌های خارجی خود قابل رقابت است که می‌تواند به‌عنوان سامانه بومی مورد استفاده قرار بگیرد.

رهنما در ادامه به پروژه‌های انجام شده این پژوهشگاه در سطح ملی و بین‌المللی همچون طراحی و راه‌اندازی سامانه هشدار و پیش‌بینی سیل، سامانه هشدار و پیش‌بینی گردوخاک برای ۲۵ کشور منطقه، سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا برای ایستگاه‌های تقلیل فشار شرکت ملی گاز ایران، سامانه پیش‌بینی و هشدار آتش سوزی برای عرصه‌های طبیعی کشور و پروژه در دست اقدام هواشناسی جاده‌ای هوشمند سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اشاره و توضیحاتی ارائه کرد.

در ادامه این نشست «محمدرضا مجیدی» رئیس پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم نظام مسائل کشور، موضوع زیست‌محیطی و تغییرات اقلیمی است.

وی با عنوان این موضوع که باید دهه آینده را به نام دهه بسیج زیست‌محیطی نام‌گذاری و ابراز امیدواری کرد در آینده بتوان همکاری‌ها و تعاملات خوبی با پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور درباره موضوعات تغییر اقلیمی و محیط زیستی داشته باشیم.

وی ادامه‌داد: در موضوع کمیسیون امور زیربنایی و تولیدی، مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین موضوعات جامعه نخبگانی می‌توانیم از ظرفیت‌های کارشناسی و تخصصی این پژوهشگاه به نحو شایسته‌ای بهره‌مند شویم.

رئیس پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: مجموعه ما یک مجموعه گفتمان ساز است به همین دلیل می‌توانیم درباره گفتمان‌سازی پژوهشی با محوریت هواشناسی و اقلیم‌شناسی همکاری خوبی با پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور داشته باشیم.

منبع: وزارت راه و شهرسازی

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • ترانزیت خارجی ۷ میلیون تن کالا میان ایران و عراق در سال گذشته
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی