Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@02:27:16 GMT

سینما قدس همدان از چرخه اکران خارج شده است

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۸۰۴۳

سینما قدس همدان از چرخه اکران خارج شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید شرفی، مدیر سینما‌های استان همدان اظهار داشت: در سال ۹۹ به دلیل شیوع ویروس کرونا، سینما‌ها به تعطیلی کشیده و منجر به اُفت فروش شد که تصمیم مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز براین شد از این فرصت برای تجهیز و به‌روز رسانی سینما‌ها استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه دو سینما در شهر همدان و یک سینما در شهر ملایر در اختیار مؤسسه بهمن سبز در حوزه هنری استان همدان هستند، بیان کرد: به‌روز رسانی‌هایی که صورت گرفت باعث شد در سینما فلسطین همدان و سینما بهمن ملایر یک سالن ۳۰ نفره احداث شود و سینما قدس همدان برای تبدیل شدن به پردیس چهار سالنه سینمایی از چرخه اکران خارج شود که تاکنون حدود ۸۰ درصد از این امر محقق شده است.

شرفی با اشاره به فعالیت برخی از سینما‌های استان، یادآور شد: سینما فلسطین همدان و بهمن ملایر با وضعیت موجود پیش آمده در کشور با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با گیشه‌ای ضعیف مشغول به فعالیت هستند.

او با اشاره به پرفروشترین فیلم‌های درحال اکران، بیان کرد: در این مدت به ترتیب فیلم سینمایی دینامیت، هفته‌ای یکبار آدم باش، خورشید و تکخال از پرفروشترین فیلم‌ها بودند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه هنری سینماها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • حوزه انتخابیه ملایر
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر