Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم و آینده جریان اصلاحات گفت: اصلاحات در ایران، یک جریان ریشه دار و یک نیاز سیاسی- اجتماعیِ جدی است. وضعیتی که امروز در حوزه های مختلف سیاست‌گذاری شاهدیم، نشان می دهد که این نیاز حتی جدی تر از گذشته احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اهمیت این نکته که رهبران جریان اصلاح طلب چه کسانی هستند اظهار کرد: ممکن است در آینده اصلاح طلبان تشکل های جدید شکل دهند و با شکل جدیدتری وارد عرصه سیاسی کشور شوند؛ پس ما در سال های آینده شاهد حضور جدی تر اصلاح طلبان خواهیم بود و این جریان باید پای کار کشور باشد، چرا که حضور این جریان نیازِ جدیِ سیاسی - اجتماعی کشور است.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به خواستگاه مردمی این جریان ادامه داد: خواستگاه مهم اصلاح طلبان جریاناتی بوده که تا کنون به آن ها رای می دادند، اما اصلاح طلبان به دلیل احساس بی تاثیر بودن در انتخابات کشور صحنه را خالی کردند و در آن حضور نداشتند.

وی ادامه داد: اگر جریان اصولگرا که در حال حاضر تقریبا تمام مناصب قدرت را در اختیار دارد بتواند وعده های خود را تحقق بخشد، پیروزی آن ها در انتخابات، چهار سال دیگر تمدید خواهد شد. اما اگر از عهده آن برنیاید باید منتظر بود که اصلاح طلبان در اولین انتخابات که انتخابات مجلس آتی خواهد بود، پر قدرت ظاهر شوند که البته این امر در سایه بازنگری دستگاه های مسئول در تایید صلاحیت انتخابات اتفاق می افتد، چرا که حذف نماینده یک جریان سیاسی از روند انتخابات، تصمیم درستی نیست.

چمبر با تاکید بر لزوم احیای مجدد این جریان ادامه داد: جریان اصلاح طلبی، هم می تواند و هم موظف است با شعارهایی که از ابتدا تا کنون داشته خود را احیا کند که البته هم تا حدودی نسبت به آن بی توجه شده اند و هم شرایطی که ترامپ در دولت آقای روحانی به وجود آورد، سبب دور شدن از شعارهایی مانند تحقق آزادی های سیاسی – اجتماعی و مطالبات مربوط به تعیین سرنوشت مردم شد.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در پایان درباره احتمال حضور اصلاح طلبان در کابینه دولت سیزدهم گفت: به نظرم این شعار امکان تحقق زیادی ندارد، اما بهتر است برای اینکه پیش داوری نکرده باشیم، منتظر بمانیم تا رئیس جمهور طی هفته آینده لیست اعضای پیشنهادی کابینه را تقدیم مجلس کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات دولت سیزدهم حزب ندای ایرانیان اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه همواره در صحنه حضور دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت- ماه در دیدار با حجت‌الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی، اظهار کرد: تمام اقدامات و عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای معارف اسلامی و مطابق مسائل دینی و قرآنی است.

وی با بیان اینکه سپاه همواره در صحنه حضور دارد و با ایمان و اعتقاد در کنار سایر نیروهای مسلح خدمات‌رسانی و فعالیت می‌کند، گفت: سپاه خود بصیر است و بصیرت‌دهی می‌کند و همچنین نهادی مذهبی، دینی و اعتقادی و ترویج دهنده این مسائل است.

بیگدلی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسات بصیرتی در نهاد نمایندگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، ادامه داد: در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی در استان برگزار شد و بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در مجموع در این جلسات حضور پیدا کردند.

این مسئول با بیان اینکه پیشرفت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عزت و قدرتمندی این نهاد بر کسی پوشیده نیست، تصریح کرد: سپاه سازمانی مکتبی بوده و از بازوان اصلی انقلاب است.

وی با بیان اینکه مجموعه عقیدتی سیاسی در سپاه در طول سال، برنامه‌های معرفتی و دینی مختلفی برگزار می‌کند، گفت: ما به این مکتب و نظام می‌بالیم و تحت فرمان ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای در این مسیر خدمت می‌کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به حدود ۴۰۰ عنوان برنامه پیش‌بینی شده برای هفته عقیدتی و سیاسی در استان گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و اجتماعات مختلف برای تبیین مباحث عقیدتی و سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر از جمله این برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: مسابقات قرآن و آثار شهید مطهری، مسابقات ورزشی، زنگ سپاس از مقام معلم، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تولید محتوا بر اساس آثار شهید مطهری و به اشتراک‌گذاری آنها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و برگزاری نمایشگاه کتاب نیز از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی است.

کد خبر 748373

دیگر خبرها

  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • پارامتر‌های تاثیرگذار بر آینده تنظیم‌گری در فروم حکمرانی اینوتکس ۲۰۲۴ بررسی می‌شود
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!