Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از بهره‌برداری از بوستان‌های یادمان شهدا و فاز دوم خضرنبی(ع) تا پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پیام جوادیان در حاشیه افتتاح پروژه‌های شهرداری قم، با اشاره به بهره‌برداری از فاز نخست بوستان بزرگ حضرت خضرنبی(ع) اظهار داشت: قسمتی که امروز افتتاح شد فاز نخست بوستان خضر نبی است که در مجموع کل بوستان خضر نبی(ع) یعنی حدفاصل بلوار شهید آوینی تا کوه مقدس خضر(ع) در حدود ۴۵ هکتار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در فاز نخست ۲۰ هکتار این بوستان به‌صورت کامل محوطه‌سازی و پارک سازی شده و فضای سبز آن به اتمام رسیده است، تصریح کرد: در این بوستان پیست دوچرخه‌سواری، زمین‌بازی کودکان، مسیر دوچرخه‌سواری و حرکت‌درمانی تعبیه‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم افزود: ۲۵ هکتاری باقیمانده در فاز دوم تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و بوستان‌های کوثر، باغ‌موزه دفاع مقدس، باغ پرندگان، بوستان خضر تا بوستان زائر بعد از بزرگراه بلوار آیت‌الله بروجردی مجموعه بوستان بزرگ ۱۰۰۰ هکتاری را تشکیل می‌دهند.

جوادیان خاطرنشان کرد: قصد داریم در برنامه‌ای مدون نسبت به تکمیل این بوستان که ازنظر توپوگرافی و ازنظر پارک سازی متنوع و جذاب است اقدام کنیم تا شهروندان بتوانند در کنار استفاده از بوستان به موضوعات دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی و کوهنوردی مشغول شوند.

وی با تأکید بر اینکه از ویژگی‌های خاص این پروژه در انتهای این بوستان یادمان شهدای عزیز در قم است که رو به اتمام است، یادآور شد: در این بوستان به ازای هر شهید، درخت قرآنی غرس کردیم که ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال جز مجموعه ۱۰۰۰ هکتاری به بهره‌برداری کامل می‌رسد و مجموعه این‌ها، بوستان‌های موضوعی است که بوستان ۱۰۰۰ هکتاری قم را تشکیل می‌دهد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرداری فضای سبز تا پایان سال بهره برداری ۱۰۰۰ هکتاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بابک دارابی در نشست مصوبات سفر هیات دولت از محل نفت اظهار کرد: اعتبارات تخصیص یافته برای خوزستان در دور اول سفررییس جمهور و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ۸.۷ همت بود که تا کنون ۴.۲ آن پرداخت شده است.

وی افزود: با توجه به پیگیری‌های استاندارخوزستان و معاونان وی و همچنین رویکرد جهادی مدیران استان امیدواریم بتوانیم بازخورد مثبتی از اجرایی شدن طرح‌ها داشته باشیم.

در ادامه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: در مجموع سفر‌های رییس جمهور به خوزستان، مسئولیت‌های اجتماعی نفت یکی از محل‌های تامین اعتبار طرح‌های سفر به این استان است.

محمد خانچی بیان کرد: آخرین وضعیت اجرای طرح‌ها در استان با حضور دستگاه‌های اجرایی بررسی شد و بر جذب حداکثری اعتبارات سفر به منظور شتاب بیشتر در همه شهر‌های استان تاکید شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با کمک وزارت نفت بخش عمده طرح‌های نیمه کاره تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و به بهره برداری برسد.

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • احداث بوستان «کرامت» نیازمند بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد