Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از واکسیناسیون ۳۲۰ نفر از فعالان حوزه دریانوردی جزیره قشم با اولویت دریانوردان، مهمانداران شناورها و کارکنان شاغل در بنادر مسافری و حمل خودرو خبر داد.

علی اشتری صبح امروز (۱۸ مردادماه) در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: در مراحل بعدی،  شماری بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از کارکنان بنادر تجاری و اسکله های تفریحی نیز در مقابل ویروس کووید ۱۹ واکسینه می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همزمان با واکسیناسیون سراسری دریانوردان کشور به عنوان کارکنان کلیدی صنعت راهبردی حمل و نقل دریایی، در تاریخ ۱۶مردادماه، افزون بر ۲۲۰ نفر از دریانوردان و پرسنل ناوگان مسافری دریایی ساکن جزیره قشم شامل خدمه شناورهای بندر مسافری شهید ذاکری و همچنین تمامی مهمانداران شناورها مرحله نخست واکسن کرونا را دریافت کردند.

اشتری با بیان اینکه در مرحله دوم و در تاریخ ۱۷مردادماه جاری، بالغ بر ۱۰۰ نفر از دریانوردان و پرسنل شاغل در شناورها و بنادر حمل خودرو و مسافر لافت و پل در برابر ویروس کووید ۱۹ واکسینه شدند، خاطرنشان کرد: این اقدام مهم بدون لحاظ شرایط سنی و بر حسب ضرورت شغلی به منظور ایمن‌سازی فعالان حوزه دریانوردی بزرگترین جزیره خلیج فارس در برابر خطرات آلودگی به ویروس کرونا انجام پذیرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها اخبار شهرستان ها هرمزگان کروناویروس همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان

مرتضی سالاری مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ، با یادآوری اینکه تردد شناورهای تفریحی، مسافری و لندینگ کرافت‌های حامل خودرو و سرنشین به مقصد کیش ممنوع است، افرود: مسافران که از بنادر غرب استان قصد سفر به جزیره کیش دارند، از حضور در اسکله‌های مسیر یادشده خودداری کنند.

وی ادامه داد: مسافران این مسیر دریایی برای اطلاع از تردد شناورها می‌توانند با تلفن گویا ۰۷۶۴۵۷۷ تماس گرفته یا به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۴۰۰۱۹۸۳۶۹۲ پیام ارسال کنند.

سالاری توصیه کرد: تمامی مسافران و گردشگران از سفر دریایی با شناورهای غیرمجاز در شرایط نامساعد جوی خودداری کرده و سلامت خود و خانواده را به خطر نیندازند.

گردشگران و مسافران در صورت بروز شرایط اضطرار می‌توانند بدون گرفتن پیش شماره با مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان (۱۵۵۰) تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • فوت ۳ سرنشین لنج آتش گرفته در آب‌های جزیره هرمز
  • فوت 3 سرنشین لنج آتش گرفته در آب های جزیره هرمز
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد