Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنجان با اشاره به آخرین وضعیت پرسنل مجموعه ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: ذوب‌آهن اصفهان در حال حاضر میزبان ۱۸ هزار شاغل است که از این تعداد بالغ بر ۱۳ هزار نفر نیروهای ذوب‌آهن و ۵ هزار نفر نیروهای شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با این مجموعه عظیم صنعتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه این شرکت در کنار فرآیند تولید، رسالت خطیری چون کادرسازی برای صنایع فولادی کشور را نیز در کارنامه درخشان خود دارد، یادآور شد: منبع عظیمی از نیروهای متخصص صنایع فولادی کشور در ذوب‌آهن اصفهان کار خود را آغاز کردند و این رسالت کادرسازی امروز هم با قوت خود پابرجاست.

وی با تأکید بر اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی ما همواره توجه به دغدغه کارکنان بوده است، خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامساعد اقتصادی در جامعه برای رفاه حال نیروهای این مجموعه در چندین مرحله و بیش از ۳ برابر بودجه مصوب حمایت‌هایی از کارکنان صورت گرفت که حداقل بتوانیم بخش کوچکی از مشکلات معیشتی کارکنان را مرتفع سازیم، البته تورم و گرانی در چند سال گذشته به قدری بزرگ و شدید بوده که طبیعی است جبران آن سخت باشد و شکی نیست انتظاراتی در این زمینه مطرح خواهد شد.

اکبری با تصریح بر این نکته که حتی یک روز حقوق معوق در مجموعه ذوب‌آهن اصفهان نداریم، متذکر شد: خدا را شاکریم که با تلاش شبانه‌روزی کارکنان و مدیران مجموعه ذوب‌آهن اصفهان، یک روز هم حقوق معوق نداریم و این موضوع نتیجه تلاش یکپارچه تمام مجموعه است.

معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت ذوب‌آهن افزود: کرونا ضربه بزرگی به تمام جامعه به ویژه مشاغل وارد کرد، اما مجموعه ذوب‌آهن اصفهان با این وجود نه تنها سراغ کاهش ظرفیت نیروهای انسانی نرفت، بلکه در یک سال گذشته بالغ بر هزار نیرو را از طریق آزمون استخدامی و شرکت‌های پیمانی وابسته به ذوب‌آهن به خانواده خود اضافه کرد.

وی در ادامه با اشاره به انتقاد برخی از افراد نسبت به معوقات و طرح طبقه‌بندی شرکت ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: گاهی اوقات شاهد طرح ادعاهایی خلاف واقع و غیرفنی از جانب افراد هستیم که لازم است برای مردم شفاف‌سازی شود.

اکبری اضافه کرد: به واسطه اصل ۴۴ و واگذاری مجموعه ذوب‌آهن اصفهان، شرایط جدیدی در این شرکت حکم‌فرما شد و طبیعی است که در هر شرکتی نظام اداری و قانونی خاصی وجود دارد که البته منطبق بر قوانین است و نهادهای نظارتی به دقت بر آن نظارت دارند.

معاون سرمایه‌های انسانی و توسعه مدیریت شرکت ذوب‌آهن نسبت به نحوه پرداخت پاداش‌های کارکنان این مجموعه صنعتی تشریح کرد: تمامی پاداش‌های مجموعه ذوب‌آهن اصفهان بر اساس سیستم ارزیابی عملکرد که در تمام سطوح و واحدهای ذوب‌آهن وجود دارد و بر اساس شاخص‌های استاندارد تعریف و پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: چنانچه افرادی نسبت به وضعیت خود انتقاد و اعتراضی دارند، حاضریم با تمام وجود بشنویم که البته تا امروز هم روند رسیدگی به اعتراضات وجود داشته است.

اکبری در پایان با بیان اینکه قیاس ذوب‌آهن با صنایع فولادی مشابه و همجوار که ۴ برابر ذوب‌آهن تولید دارند، کار درستی نیست، متذکر شد: ما خودمان هم پرسنل همین مجموعه هستیم و شکی نیست که از داشتن مزایای بالاتر استقبال می‌کنیم اما اینکه بخواهیم خودمان را با دیگر مجموعه‌هایی که بیش از ۲۵ برابر ذوب‌آهن اصفهان سود سالانه کسب کرده‌اند، مقایسه کنیم به نظرم کار درستی نیست.

انتهای پیام/۶۳۰۸۱/ح۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: احمد اکبری نیروهای شاغل مجموعه ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴

رئیس انجمن هسته‌ای ایران گفت: اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای از فردا به مدت سه روز در شهر اصفهان برگزار می‌شود که نشانی از بلوغ فناوری هسته‌ای در کشور ماست.


جواد کریمی ثابت با اشاره به استقبال از این کنفرانس افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مقاله برای کنفرانس ارسال شده و ۵۰ دانشگاه در فرآیند داوری مشارکت داشتند، همچنین ۱۶ میزگرد فنی و بنر‌های تخصصی برای پوشش تمام ابعاد فناوری‌های هسته‌ای تدارک دیده شد.


وی گفت: ۱۰۰ سخنران از مقالات برای سخنرانی‌های علمی انتخاب شد و در میزگرد‌های تخصصی ۸۰ سخنران علمی داریم و دانشمندان از کشور‌های ۵ قاره و بیش از ۵۰ نفر فعال در مجموعه هسته‌ای میهمان داریم.


کریمی ثابت افزود: هدف از برگزاری این کنفرانس آشنایی صنعت با آخرین پژوهش‌ها است و دانشجویان موضوعات اولویت کشور را در دستورکار قرار دهند، از صنعت هسته‌ای و دانشگاه‌های کشور و دانشجویان حوزه هسته‌ای برای همه حوزه‌ها حضور دارند.


وی گفت:در این کنفرانس تحقیقات پژوهشگران در ۴ بخش محتوایی ۱۳گانه ارائه می‌شود که سخنرانان خارجی نیز حضور موثر دارند، همچنین میزگرد‌های تخصصی با بیش از ۸۰ سخنران از دانشگاه و صنعت و با حضور پژوهشگران خارجی صورت می‌گیرد و یکی از پنل‌های تخصصی به همین موضوع اختصاص دارد.

کریمی ثابت خاطر نشان کرد: برگزاری اولین کنفرانس با هدایت‌های ریاست سازمان و همکاری مدیر کل و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام شد.


وی گفت: نمایشگاه آخرین دستاورد‌های صنعت هسته‌ای برای دانشجویان و پژوهشگران انجام شد و یکی دیگر از محور‌های ارائه محتوا، پوستر‌ها هستند که به مدت ۳ روز، در ۴ سالن در بازه زمانی صبح و عصر تدارک دیده شده و نشان از استقبال بالا و بلوغ صنعت هسته‌ای کشور است، موضوعاتی که در این همایش مطرح می‌شود از معضلات تمامی کشور‌های دنیاست.


این کنفرانس با محوریت کاربرد پرتوها، راکتور‌های هسته‌ای، فیزیک هسته‌ای و شتاب‌دهنده‌های ذرات، اندازه‌گیری تشعشعات، انرژی همجوشی و پلاسما، چرخه سوخت هسته‌ای ایزوتوپ‌های پایدار و رادیو اکتیو، ایمنی و امنیت هسته‌ای، کشاورزی هسته‌ای، فناوری کوانتمی، آموزش هسته‌ای، حکمرانی هسته‌ای و تغییر اقلیم و نقش انرژی هسته‌ای برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • منطقه ۹ اصفهان میزبان برپایی جشن «لبخند خدا» می‌شود
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • اصفهان؛ میزبان اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • عطر و بوی شهادت در اصفهان پیچید