Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در نامه‌ای به وزیران بهداشت و فرهنگ، چندصدایی را موجب نگرانی مردم دانست و خواستار این شد که اطلاع‌رسانی مصوبات ستاد کرونا منحصرا توسط سخنگوی ستاد و با هماهنگی دفتر رییس جمهوری انجام شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین‌پرست در نامه‌ای به وزیران بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و مدیریت جو روانی ستاد ملی مبارزه با کرونا و همچنین رئیس سازمان صدا و سیما خواستار اجرای بند (۷) مصوبات هفتاد و نهمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در بند هفت مصوبات آخرین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آمده است: با توجه به حساسیت مردم نسبت به خبرهای مربوط به بیماری کرونا، اطلاع رسانی توسط مسؤولان وزارت بهداشت و مسؤولان ستاد ملی و قرارگاه عملیاتی در هماهنگی کامل انجام شود.

این بند می‌افزاید: چند صدایی موجب نگرانی مردم می‌شود و اطلاع‌رسانی مصوبات ستاد ملی منحصراً توسط سخنگوی ستاد با هماهنگی دفتر رئیس جمهوری انجام شود.

کد خبر 513377

منبع: ایمنا

کلیدواژه: وزارت کشور ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا بابک دین پرست دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اطلاع رسانی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود