Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واکسیناسیون کرونا در حوزه زیرپوشش این دانشگاه در غرب خراسان رضوی روزانه به چهار هزار و ۵۰۰ دوز افزایش یافته است.

به گزارش قدس آنلاین،  دکتر علیرضا مسلم امروز در حاشیه بازدید از مراکز واکسیناسیون کرونا طی گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به سرعت زیاد انتقال سویه دلتای ویروس کرونا واکسیناسیون علیه این ویروس در شهرهای غرب استان خراسان رضوی شتاب گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: واکسیناسیون کرونا در مناطق زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اوایل ماه جاری روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ دوز بود که اکنون حدود ۲ برابر شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: واکسیناسیون کرونا در مناطق زیرپوشش این دانشگاه در دو  مرکز تجمیعی و ۴۲ مرکز خدمات جامع  سلامت برای گروه‌های هدف انجام می‌شود.

وی افزود: واکسیناسیون کرونا برای سایر افراد جامعه و دیگر گروه‌ها نیز بر اساس دستورالعمل‌های وزارت بهداشت مرحله به مرحله انجام خواهد شد.

دکتر مسلم ادامه داد: بستری ۵۴ بیمار کرونایی در بیمارستان واسعی سبزوار طی یک شبانه روز برای این شهرستان نگران کننده است و با رسیدن تعداد بیماران کرونایی بستری موقت و دایم به بیش از ۳۲۰ نفر، وضعیت شهرستان قرمز تیره و بحرانی شده است.

وی با بیان اینکه موج پنجم شیوع کرونا نسبت به موج های قبلی بسیار سهمگین‌تر و دارای قدرت سرایت بیشتر است گفت: روزانه ۱۷۰ تا ۲۴۰ نمونه‌گیری از افراد مشکوک به مبتلا به کرونا در سبزوار انجام شده که نتیجه ۴۰ درصد نمونه‌گیری‌ها مثبت بوده است.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در شهر سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب استان خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

منبع:ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار واکسیناسیون کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ثبت نشدن هیچ موردی از بیماری مالاریا در نواحی تابع دانشگاه علوم پزشکی سبزوار
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • دانشگاه علوم پزشکی سبزوار: بیماری مالاریا نداشته ایم
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • ️پوشش ۱۰۰ درصدی طرح تکمیلی فلج اطفال در نیشابور
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • اختصاص ۴۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان‌جنوبی
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران