Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ابوطالب جلالی روز دوشنبه که به مناسبت ۱۷مرداد روز خبرنگار و  سالروز شهادت شهید صارمی در گفت و گو با خبرنگاران برگزار شد، با بیان اینکه فعالیت خبرنگاران در توسعه  اثرگذار است، افزود: نگاه خبرنگاران منطقه به مشکلات و موضوعات همواره دلسوزانه و در جهت منافع مردم و توسعه شهرستان است و شناخت دقیق خبرنگاران از محیط پیرامونی یکی از ارکان مهم در پیگیری و انعکاس مشکلات مردم به مسوولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباط  مردم و مسوولان هستند، تصریح کرد: درک صحیح از موقعیت سیاسی و فکری جامعه یکی از مسوولیت‌های مهم خبرنگاران و از عناصر مهم اطلاع‌رسانی آگاهانه است.

جلالی ادامه داد: دستگاه های اجرایی مکلف هستند اطلاعات دقیق را به خبرنگاران جهت شفاف سازی موضوع ها ارایه کنند تا انعکاس خبر در جامعه اثرگذار  باشد.

فرماندار شاهرود

معاون استاندار سمنان خاطرنشان کرد : امروز که جنگ رسانه‌ای در دنیا رواج بیشتری پیدا کرده، شناخت دقیق محیط پیرامون ، تعهد و پایبندی از ارکان لازم و ضروری کار خبرنگاران است.

جلالی، شرط اصلی کار خبرنگار را صداقت خواند و ابراز داشت: یک خبرنگار صادق می تواند با شناسایی مشکلات از اشاعه مطالب غیرواقع در جامعه جلوگیری کند.

به گفته وی، خبرنگار با آگاهی و دانش حرفه‌ای، انگیزه قوی، استفاده از استعدادهای ذاتی، شناسایی ارزش‌ها و به‌ کارگیری آنها در جهت رفع مشکلات جامعه موثر و مفید واقع شود.

در این آیین از خبرنگاران و فعالان عرصه خبر شهرستان شاهرود با ارائه لوح تقدیر شد.

در شهرستان شاهرود ۱۴ نشریه داخلی، چهار پایگاه خبری  و ۳۱ دفتر نمایندگی روزنامه و نشریات محلی و پنج خبرگزاری فعال هستند. 

برچسب‌ها محمود صارمی شاهرود روز خبرنگار روزنامه نگار رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمود صارمی شاهرود روز خبرنگار محمود صارمی شاهرود روز خبرنگار روزنامه نگار رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی پنج شنبه شب در نشست با اعضای شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امروز به مدد جانفشانی و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس شاهد برقراری امنیت کامل در کشور هستیم و همه ما باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

فرماندار شهرستان دیلم بیان داشت: خوشبختانه شورای مشورتی ایثارگران شهرستان دیلم از افرادی تشکیل شده است که خود برخاسته از جامعه ایثارگری هستند و می‌توانند برآیند نظرات خانواده‌های ایثارگران را به مسئولان منتقل و به‌خوبی مسائل و موضوعات این قشر را پیگیری و رصد کنند.

وی به طرح‌های مفید و پیشنهادات سازنده این شورا اشاره کرد و گفت: تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و پیگیری دغدغه آنها از وظایف مسئولان است چرا که همه ما مدیون این عزیزان هستیم و باید از همه توان خود برای حل مشکلات آنان استفاده کنیم.

در ادامه اعضای شورای مشورتی به بیان دیدگاه‌های خود در زمینه مشکلات جامعه ایثارگری و دیگر مسائل شهرستان پرداختند و خواستار همراهی مسئولان جهت رفع این مشکلات شدند.

کد خبر 6088783

دیگر خبرها

  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • ظرفیت‌های جامعه ایثارگری دیلم استفاده می‌شود
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • جامعه‌شناسی محیط‌زیست