Web Analytics Made Easy - Statcounter

البرز لله‌گانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت: این دوره از جشنواره با رقابت آثاری در 10 محور امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، مانع‌زدایی‌ها و دشمن شناسی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول سازمان بسیج رسانه استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: خبرنگاران رسانه‌های مکتوب، مجازی، رادیو و تلویزیون می‌توانند آثار خود را در قالب عکس، گزارش(خبری، تحلیلی، تحقیقی)، خبر، مقاله و یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک، مصاحبه و تیتر برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

لله‌گانی افزود: آثاری که در بازه زمانی یکم بهمن‌ماه 1399 تا سی‌ام آذرماه 1400 منتشر شده‌اند مجوز ورود به جشنواره ششم ابوذر را دارند و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پنجم دی ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند حداکثر در سه قالب و در هر قالب با سه اثر در جشنواره شرکت کنند یادآور شد: آثار ارسالی باید با نام اصلی صاحب اثر منتشر شده باشند و هیچ قسمتی از آن‌ها کپی از آثار دیگران نباشد.

انتهای پیام/68035

منبع: فارس

کلیدواژه: مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری جشنواره ابوذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد

محمد کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پس تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر انجام شده شرکت آبفا چهارمحال و بختیاری، عملیات اجرایی احداث مخزن ۱۵۰۰ یک هزار و ۵۰۰ مترمکعبی آب شرب شهر گوجان را شروع کرد.

وی افزود: این مخزن با هدف افزایش امکان ذخیره‌سازی آب آشامیدنی شهر گوجان احداث می‌شود که با بهره‌برداری از آن، شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان و پایداری بیش از پیش آب شرب این شهر باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: احداث این مخزن ذخیره در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع انجام می‌شود.

کریمی عنوان کرد: برای اجرای این پروژه، اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از اینکه عملیات سنگ‌بری و خاکبرداری این مخزن به پایان برسد مراحل احداث و ساخت و ساز شروع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: شهر گوجان جمعیت حدود ۱۰ هزار نفری را در خود جای داده و از توابع شهرستان فارسان است که در ۳۶ کیلومتری شهرکرد مرکز استان واقع شده است.

کد خبر 6093739

دیگر خبرها

  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • دهیاران می‌توانند مدیریت مناطق گردشگری بام ایران را دریافت کنند