Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید مرتضایی سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد در گفت وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی فردا با کراپ الوند قزوین در هفته دوم لیگ برتر اظهار داشت: ما فردا بازی بسیار سختی برابر کراپ خواهیم داشت. هر ۲ تیم در بازی قبلی با نتیجه مساوی به کارشان خاتمه دادند. به همین دلیل فرش آرا و هم کراپ به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرمی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل گذشته ما ۲ بار با کراپ بازی کردیم که متاسفانه در هر ۲ مسابقه از این تیم شکست خوردیم. با برنامه ریزی‌های خوبی که امسال برای تیم انجام داده ایم در صدد هستیم تا ۳ امتیاز کامل را کسب کنیم. کراپ این فصل موفق شده بازیکنان ملی پوش بسیار خوبی را جذب کند و قطعا کار ما در بازی فردا برابر این تیم بسیار سخت خواهد بود.

۲ بازیکن اصلی ما بعد از جام جهانی به ترکیب اضافه می‌شوند

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد افزود: به هر حلال ما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا در بازی فردا ۳ امتیاز کامل را به دست بیاوریم. با توجه به اینکه هنوز ۲ بازیکن اصلی ما یعنی محمد بیضایی نژاد و محسن محمد زاده به ترکیب تیم اضافه نشده اند مقداری کارمان در این هفته‌ها سخت شده است. فکر می‌کنم این ۲ بازیکن بعد از مسابقات جام جهانی بتوانند برای تیممان به میدان بروند.

این فصل ۶ بازیکن خوبمان را به راحتی از دست دادیم

مرتضایی درباره اینکه بازیکنان زیادی امسال از فرش آرا جدا شده اند، بیان کرد: من بعید می‌دانم که امسال بتوانیم همانند فصل گذشته نتایج خوبی کسب کنیم. در هر صورت همان طور که گفتم ما تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا در بازی‌های لیگ بهترین نتایج را کسب کنیم. متاسفانه ما این فصل ۶ بازیکن خوبمان را از دست داده ایم که از بین این تعداد ۴ نفر از آن‌ها با مبالغ بسیار بالا از تیم جدا شدند. خوشبختانه به جای آن بازیکنان موفق شدیم ۳ بازیکن جوان خوب را به خدمت بگیریم.

بیشتر بخوانید

ملی پوش سابق فوتسال به فولاد زرند پیوست
قطعا فرش آرا بعد از جام جهانی بازی بهتری انجام خواهد داد

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد ادامه داد: در تیم ما ۱۳ بازیکن وجود دارند که در لیگ می‌توانند بازی کنند. اگر آن ۲ بازیکن اصلی هم به ترکیب ما اضافه شوند، قطعا بعد از جام جهانی تیم بهتری را روانه بازی‌های لیگ خواهیم کرد. خدا را شکر تمریناتمان به خوبی پیش می‌رود و ۳ بازیکن جدید هم که به ترکیب تیممان اضفه شدند فوق العاده خوب و با کیفیت هستند.

تمام فکر و ذهنمان معطوف به بازی با کراپ است

مرتضایی درباره بازی هفته گذشته فرش آرا برابر فولاد زرند که باعث حواشی زیادی شد نیز گفت: خوشبختانه صحنه خاصی پیش نیامده بود که بخواهد بازی را تحت تاثیر قرار دهد. در صحنه‌ای که بازیکن ما روی زمین خوابیده بود بازیکن حریف ابتدا می‌خواست توپ را به بیرون بزند، اما وقتی مشاهده کرد بازیکن ما می‌تواند به بازی ادامه دهد، به کار خودش ادامه داد و متاسفانه همان صحنه منجر به گل خوردن ما شد. از این صحنه‌ها در لیگ برتر بار‌ها به وجود آمده است. ما هیچ شکایتی انجام ندادیم. به هر حال آن بازی دیگر تمام شده و فکر و ذهن ما معطوف به بازی با کراپ است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال فرش آرا بعد از جام جهانی ۲ بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

علی‌اصغر حسن‌زاده پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: همه بازیکنان و کادر فنی با هم‌، هم‌پیمان شدیم که جام را به ایران برگردانیم و خدا را شکر که توانستیم به قول‌مان وفا کنیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. مهمترین اتفاق شادی مردم ایران بود که اتفاق افتاد و برای ما ارزشمند بود.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تا سن ۴۰ سالگی می‌تواند بازی کند، تصریح کرد: من تا جایی که بتوانم به تیم ملی و باشگاهم کمک کنم، بازی خواهم کرد. من تمام تلاشم را کردم که در زمین و بیرون زمین به جوانان کمک کنم. این خواسته را هم از من داشتند که به بازیکنان کمک کنم. خدا را شکر که تلاش همه بازیکنان و اعضای کادر فنی به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی فوتسال به چه امکاناتی نیاز دارد تا حداقل مقام سوم سال ۲۰۱۶ را تکرار کند؟»، خاطر نشان کرد: بازی‌های جام ملت‌ها را دیدیم، فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است و جام جهانی هم قطعاً شرایط سختی خواهد داشت. خیلی کارمان سخت است، اما ما تفکرمان سورپرایز کردن تیم‌ها در جام جهانی است. البته فقط پتانسیل انسانی نمی‌تواند این اتفاق را رقم بزند و برای تکرار آن تلاش زیاد و امکانات خوب می‌خواهند. ما سه ماه تا جام جهانی فرصت داریم و از مسئولان می‌خواهیم که امکانات خوبی در اختیار تیم بگذارند تا با بردهایی که در جام جهانی به دست می‌آوریم دل مردم را شاد کنیم.

حسن‌زاده درباره قهرمانی تیم ملی با وحید شمسایی تصریح کرد: من با وحید شمسایی از ۱۵، ۱۶ سالگی سابقه همکاری و بازی کردن دارم، در زمان بازی کردن قهرمانی‌های زیادی کسب کردیم و خدا را شکر این بار آقاوحید به‌عنوان مربی و من به‌عنوان بازیکن توانستیم قهرمان شویم و دل مردم را دوباره شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فوتسال ایران درجام‌جهانی موفق می‌شود/برخی انتقادات غیرمنصفانه بود
  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • احمدعباسی: بزرگ‌ترین رؤیایم بازی در فینال جام جهانی فوتسال است
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • علی اصغر حسن زاده: تفکر ما سورپرایز کردن تیم ها در جام جهانی است!
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • برای موفقیت فوتسال در جام جهانی به امکانات زیادی نیاز است