Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@08:46:06 GMT

ذوالقدر، ساعی و کرمی در جلسه دوم کمیته فنی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۸۷۷۹

ذوالقدر، ساعی و کرمی در جلسه دوم کمیته فنی

دومین جلسه کمیته فنی فدراسیون تکواندو با دعوت از سرمربی پیشین تیم ملی و دو تکواندوکار المپیکی برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه" از مهر، در حالی که چهارشنبه گذشته جلسه هم اندیشی برخی از قهرمانان تکواندو با رئیس فدراسیون در غیاب حسن ذوالقدر، هادی ساعی و یوسف کرمی در محل فدراسیون تکواندو تشکیل شده بود، مسئولان فدراسیون این سه کارشناس را به کمیته فنی دعوت کردند که این جلسه صبح امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه علاوه بر سیدمحمد پولادگر رئیس و مجید نیری دبیر فدراسیون، اصغر رحیمی، سیروس رضایی، حسینعلی نظری و زهرا سروی اعضای این کمیته نیز حضور داشتند.


بر خلاف جلسه نخست کمیته فنی که در سکوت خبری برگزار شد، حضور این سه چهره سرشناس تکواندو روابط عمومی فدراسیون را بر آن داشت تا بدون اطلاع رسانی از جزئیات جلسه، تنها چند عکس از آن روی خروجی سایت فدراسیون قرار دهد.

 

تکواندو هادی ساعی (مدیر فنی) سید محمد پولادگر (رییس فدراسیون) غلامحسین ذوالقدر (مدیر تیم) یوسف کرمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو هادی ساعی مدیر فنی یوسف کرمی کمیته فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات، با حضور نمایندگان ادارات و بخش‌های مختلف سازمان تبلیغات در اداره کل بانوان کشور برگزار شد.

بر اساس این گزارش، نماینده بانوان از سازمان دارالقران، بنیاد نوجوان، سازمان تشکل‌های دینی، بنیاد هدایت، ستاد جمعیت، اداره مبلغات و اداره ادیان و فرق در این جلسه حضور داشتند.

در این جلسه، سارا طالبی، مدیر کل امور بانوان سازمان تبلیغات، با تاکید بر لزوم راهبری وحدت بخش برای ارتقای اثرگذاری بانوان تصمیم ساز در سازمان تبلیغات با تاکید بر اینکه حدود هفتاد درصد مخاطبان سازمان، بانوان هستند به لزوم تشکیل این شورا و اهم وظایف آن اشاره کرد.

همچنین در این نشست بخشی از برنامه‌های ویژه بانوان هر قسمت از سازمان توسط نماینده محترم، تشریح و برنامه‌های کلانی در ادامه پیشنهاد شد و در خصوص هم افزایی جهت اقدامات فرهنگی در زمینه الگوی سوم و موضوع حجاب، پیشنهاداتی جهت تحقق مطرح شد.

کد خبر 6088898 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود