Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «فضل‌الله رنجبر» روز دوشنبه و بعد از دیدارهای مردمی که از ساعت هفت تا ۱۰ صبح ادامه داشت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: مردم‌محوری، پاسخگویی و پیگیری مشکلات آنها از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است که باید تداوم داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز کمبودها و مشکلاتی در جامعه وجود دارد، گفت: مردم از این کمبودها در جامعه آگاهی دارند اما اگر مدیران اجرایی با روی خوش با آنها برخورد کنند با جان و دل می‌پذیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنجبر در خصوص نوع مراجعات و مشکلات مردم هم گفت: بیشترین مراجعات مربوط به مستاجرین و اجاره مسکن، کمک‌های مالی و درمانی، آب شرب روستاها، وضعیت کوچه‌ها و معابر، مشکلات مالی فعالین اقتصادی و اشتغال و بیکاری است.

فرماندار کرمانشاه در پایان ضمن تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه استان گفت: ایرنا همیشه در انعکاس اخبار صحیح، بیان مشکلات مردم و جامعه پیشتاز بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در جریان مراجعات امروز زن و شوهری که مستاجر بودند با حکم تخلیه مالک باید خانه را تخلیه می‌کردند و با هفت میلیون تومان رهنی که داشتند جایی را برای اجاره کردن پیدا نمی‌کردند که با دستور فرماندار قرار شد یک وام کم بهره در سریع‌ترین زمان ممکن به آنها پرداخت و با تماس تلفنی با مالک چند روزی برای تخلیه مهلت گرفته شد.

دختر و پسر جوانی که فروشنده دستگاه‌های تصفیه آب بودند معتقد بودند آب کرمانشاه باید به طور کامل تصفیه شود و محصول خود را که با شرایط اقساطی و با ضمانت معتبر هم می‌فروختند به فرماندار معرفی کردند که با دستور مساعد آقای رنجبر همراه شد.

بیش از ۱۰ نفر از روستای «بیجانه» کرمانشاه وارد سالن جلسات فرمانداری شدند و از کمبود آب، وضعیت جاده کیهانشهر و زباله های رها شده در محیط گلایه کردند که فرماندار رفع برخی از مشکلات را منوط به تخصیص اعتبار لازم دانست و در تماس تلفنی با مدیرکل راهداری قول مساعد ترمیم آسفالت و جاده منطقه را گرفت و برای انجام وظایف شهرداری و تشکیل گروه نظارتی برای رها نکردن زباله در منطقه هم قول مساعد داد.  

کمبود آب شرب در شهرک امام، مشکل مالی یک جوان ۳۰ ساله، درخواست چندین برگ تردد به استانهای دیگر، مشکلات مالی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد و دانشجوی بیکار ارشد علوم سیاسی، بخشی از درخواست‌های مردمی با فرماندار کرمانشاه بود که آقای رنجبر با نامه‌نگاری و تماس تلفنی آنها را پیگیری کرد.

کلانشهر کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیونی استان را در خود جای داده است.

برچسب‌ها فرمانداران وام مستاجران کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه مالک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداران وام مستاجران کمیته امداد امام خمینی فرمانداران وام مستاجران کمیته امداد امام خمینی کرمانشاه مالک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از نوسازی و درجاسازی واحد‌های فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستا‌های تابعه براساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد.

وی اظهار کرد: واحد‌های فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحد‌های واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستا‌های خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

این مسئول بیان کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود، لذا با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحد‌های فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • ضرورت مدیریت صحیح منابع آبی در فصل زراعی/ مدیران پای کار باشند
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • دردسر جدید بارسلونا: ویتور روکه قربانی مسائل مالی می‌شود؟