Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هزار و ۶۰۰ پروژه نیمه تمام استان بوشهر دارای پیشرفت بین پنج تا ۹۵ درصدی هستند که دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آنها نیاز است.

وی اضافه کرد: در سفر اسفند ماه رئیس جمهور به استان بوشهر دو هزار و ۳۵ میلیارد تومان تصویب شد که در سال ۹۸ به میزان ۶۷۰ میلیارد تومان و سال گذشته نیز ۶۹۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر به پروژه‌ها اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تخصیص ۷۰ درصد اعتبارات سفر رئیس جمهور

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر آخرین تخصیص اعتبار به پروژه‌های مصوب سفر با ۸۰ میلیارد تومان مربوط به روزهای اخیر دانست و افزود: ۷۰ درصد از اعتبارات مصوب تاکنون ابلاغ شده است.

وی خاطرنشان کرد: استان بوشهر از جمله استان‌های برتر کشور در زمینه جذب اعتبارات است و دغدغه‌های برای برگشت اعتبارات نداریم ولی امسال ۱۵ میلیارد تومان به خاطر مشکلی که در یک پروژه ایجاد شد جذب نشده که امیدواریم در فرصت دو ماهه تمدید شده جذب شود.

افزایش ۵۶ درصدی اعتبارات هزینه‌ای

درویشی اعتبارات هزینه‌ای استان بوشهر در سال ۹۸ را ۳۲۱ میلیارد تومان و در سال ۹۹ به میزان ۳۲۷ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در سال جاری با افزایش ۵۶ درصدی این اعتبارات به ۵۰۹ میلیارد تومان رسیده است.

وی تاکید کرد: امسال در مجموع هزار و ۶۲۳ پروژه در استان بوشهر تعریف شده است که تا پایان شهریور برای مبادله تفاهم‌نامه فرصت خواهند داشت.

تشریح اعتبارات عوارض آلایندگی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر بیان کرد: یکی از چالش‌های مهم طی سال‌های اخیر بحث عوارض آلایندگی بوده که تعدادی از استان‌های همجوار برای بهره‌مندی از این اعتبارات اقدام کردند.

وی ادامه داد: این استان‌ها با استناد به گزارش سازمان محیط زیست خواستار بهره‌مندی از عوارض آلایندگی صنایع مستقر در جنوب استان بوشهر شدند که اقدامات متعددی در این زمینه از سوی مسئولان استان انجام شد.

درویشی با بیان اینکه تاکنون یک ریال عوارض آلایندگی استان بوشهر به دیگر استان‌ها نرفته است، تاکید کرد: سال گذشته حدود ۲۸۰ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در استان بوشهر وصول و توزیع شد.

وی اعتبارات امسال مصوبات سفر رهبری به استان بوشهر را ۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: کل این اعتبارات را جذب کردیم و ۱۰۰ درصد تبدیل به نقدینگی شد.

کد خبر 5277344

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر علی درویشی پروژه های نیمه تمام ویروس کرونا ماه محرم روز خبرنگار محرم 1400 شورای شهر آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه اردبیل خطبه های نماز جمعه گرگان مراسم عزاداری عوارض آلایندگی میلیارد تومان استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است