Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، امین بهاروند،مدیر درمان تامین اجتماعی لرستان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، تخت‌های بیمارستانی بر اساس تعداد مراجعین، از بخش‌های دیگر به بیماران کرونایی اختصاص داده می‌شود و در حال حاضر با توجه به تکمیل ظرفیت پذیرش، برای بیمارانی که وضعیت بهتری دارند پرونده موقت تشکیل می‌شود که روزانه به مدت ۲ ساعت با مراجعه به بیمارستان دارو دریافت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۱۷۰ تخت فعال در بیمارستان تامین اجتماعی وجود دارد و تعدادی از آن‌ها به اورژانس و بخش‌های زنان و زایمان مربوط می‌شود که بسیاری از این تخت‌ها نیز به بخش کرونایی اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد ظرفیت پذیرش تخت جدید را ندارد تصریح کرد: در اورژانس این بیمارستان ۲۲ تخت فعال وجود دارد که با اضافه کردن ۱۵ تخت دیگر برای خدمات رسانی به بیماران کرونایی، خدمات درمانی به این افراد ارائه می‌شود.

بهاروند با اشاره به اینکه موج پنجم بی سابقه‌ترین و خطرناک‌ترین بازه شیوع کرونا است گفت: اردیبهشت ماه امسال در موج چهارم، ۴۰ پرونده موقت و ۷۰ پروند بستری در بخش کرونایی بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد وجود داشت که اکنون به ۷۵ پرونده موقت و ۹۰ نفر بستری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی بین مردم بسیار کاهش یافته است افزود: استفاده از ماسک و رعایت کردن فاصله اجتماعی مهمترین عامل کاهش شیوع کرونا می‌باشد همچنین مردم باید از دورهمی‌های خانوادگی اجتناب کنند چراکه مدل ابتلای افراد گروهی شده است.

۹۰۱ بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بخش کرونای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان بستری هستند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی لرستان بیماران کرونایی بیمارستان تامین اجتماعی بخش کرونا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد گفت: تا کنون زمین به بیش از ۲۰۰ خانوار مشمول طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ۴ فرزند زیر ۲۰ سال به شکل سه دانگ به نام مادر و سه دانگ به نام پدر در شهرستان نجف‌آباد اختصاص یافته است.
مرتضی فولادی با اشاره به اینکه بیشترین ثبت نامی‌های بخش مسکن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت این حوزه از شهر‌های نجف آباد، جوزدان، دهق، علویجه، کهریز سنگ و گلدشت بوده اند افزود: در شهر‌های دهق و علویجه تأمین زمین شده و در شهر گلدشت، حدود ۲۳ هکتار از اراضی دولتی به محدوده شهر الحاق شده و طرح تفکیکی آن در دست تهیه است.
وی گفت: خانوار‌هایی که مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir در قسمت جوانی جمعیت ثبت نام کنند.
مرتضی فولادی افزود: براساس ماده ۳ و ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، خانواده‌هایی که فرزند سوم و بیشتر آنها از ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ به بعد متولد شده باشند همچنین به خانواده‌های دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال، زمین حداکثر ۲۰۰ متر مربعی اختصاص می‌یابد.
وی گفت: اگر قیمت زمین از یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان بیشتر باشد دولت می‌تواند زمین را به طور مشاعی به دو یا چند نفر واگذار کند و یا حتی مابقی را به قیمت کارشناسی روز از متقاضی دریافت کند.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد ادامه داد: بیش از هزار و ۴۰۰ خانواده دارای فرزند سوم و بیشتر مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و بیش از ۵۰۰ خانواده دارای چهار فرزند کمتر از ۲۰ سال در این شهرستان ثبت نام کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • تامین زمین ۲۰۰ مشمول جوانی جمعیت در نجف آباد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • تکمیل بیش از ۴۲ درصد از ظرفیت سد‌های استان گلستان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • تسریع در تکمیل جاده پلدختر - خرم‌آباد مطالبه مردم است