Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۱۳ میلیون و ۲ هزار و ۲۴۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و سه میلیون و ۱۴۶ هزار و ۱۳۰ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۶ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۳۷۵ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۱۸ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۰ هزار و ۸۰۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۵ هزار و ۸۱ نفر از آنها بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۵۳۷ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۹۴ هزار و ۶۰۳ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون سه میلیون ۵۶۵ هزار و ۵۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۶ هزار و ۵۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۲۶ میلیون و ۵۸۶ هزار و ۸۰۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۳۳۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸۴ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتماً در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

کد خبر 5277380

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا شیوع کرونا آمار کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا آمار کرونا واکسیناسیون کووید 19 واکسن سعید نمکی شیوع کرونا دیابت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سرطان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علیرضا زالی اهدای خون کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، سامیار عبدلی، سریع‌ترین شناگر ایران که پنج شنبه (ششم اردیبهشت ۱۴۰۳) در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست حدنصاب این ماده را بهبود بخشد.   عبدلی (جمعه ۷ اردیبهشت) در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود، موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.   پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.   ماده ۱۰۰ متر آزاد مسافت بلند: رکورد پیشین:   سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد جدید:   سامیار عبدلی – مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان/ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • رکوردشکنی سامیار عبدلی در شنا
  • کمترین پیشرفت را تا کنون در طرح نهضت ملی مسکن لرستان داشته‌ایم
  • تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • دونوازنده مهم کنسرت برگزار می کنند/ یک هم‌نشینی شنیدنی
  • موزخوار شلو را تا کنون دیده اید؟! (عکس)
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی