Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها اخبار متنوعی درباره پیشنهادات سنگین و اغوا کننده یک تیم صنعتی به شاگردان یحیی گل محمدی به گوش می رسد که هواداران پرسپولیس را نگران کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یک دلال که تعدادی بازیکن در پرسپولیس دارد بنا بر دلایلی اصرار دارد در نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه هم نقش پررنگی داشته و بازیکنان جدیدی به تیم قهرمان بفروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که گروهی از مدیران باشگاه دقیقاً در نقطه مقابل قرار داشته و قاطعانه مخالف دخالت این فرد در نقل و انتقالات تابستانی هستند.

آن‌ها در توجیه ادعای خود تأکید دارند همین‌ طوری هم به خاطر غفلت‌های صورت گرفته، قدرت این دلال بیشتر از حد مورد نظر شده است و باید با آن مقابله شود. اگر اجازه داده شود که بازیکنان جدید هم از کانال این دلال شناخته شده وارد پرسپولیس شوند آن‌گاه دیگر همه چیز در اختیار این آقا قرار می‌گیرد و او فرمانروای بی‌چون و چرای تیم می‌شود. با توجه به اینکه تعدادی بازیکنان دیگر درپرسپولیس دارد، نبض تیم در دستش قرار می‌گیرد و دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

بنابراین دلال مورد نظر به درستی از سوی باشگاه به بازی گرفته نمی شود. این فرد با نفوذ نیز حالا روش دیگری برای رسیدن به مقاصد مادی و مالی خود در پیش گرفته است.

آقای دلال که خود را مافیای جا به جایی بازیکن در فوتبال ایران می داند و به قول معروف «با شاه هم فالوده نمی خورد» با مدیران یک باشگاه صنعتی نشست و برخاست می کند.

او به مدیران این باشگاه صنعتی وعده داده که حداقل دو بازیکن پرسپولیس را به این تیم پولدار بیاورد به شرط آن که آنها هم سر کیسه را شل تر کنند!

برهمین اساس شنیده می شود این تیم صنعتی به یک بازیکن ملی پوش مبلغ ۲۵ میلیارد تومان پیشنهاد داده است یا اینکه همین باشگاه برای فلان بازیکن پرسپولیس حاضر است سالی ۱۴ میلیارد تومان بپردازد!

البته این موضوع جدیدی در فصل نقل و انتقالات نیست. دلالان و واسطه ها چند سالی می شود بازار نقل و انتقالات فوتبال را گل آلود می کنند تا ماهی های درشت از آن صید کنند و امسال هم در روی همان پاشنه می چرخد.

ضعف نظارت و ناکارآمدی در مبارزه با این افراد هم مشهود و غیر قابل کتمان است درحالی که فدراسیون مرتب شعار مبارزه با ناپاکی می دهد. فساد و ناپاکی را بیشتر همین دلالان و واسطه‌ها در فوتبال ایران ترویج داده و می دهند و امید می رود فدراسیون فوتبال و نهادهای ذیربط نه تنها به موضوع سودجویان ورود کنند بلکه نظارتی هم روی عملکرد مدیرانی داشته باشند که از طریق بودجه های دولتی در فوتبال ریخت و پاش کرده و هرج و مرج مالی به وجود می آورند. البته امیدواریم!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس نقل و انتقالات دلال نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران

باشگاه صنعت مس رفسنجان با فسخ دوجانبه قرارداد، به همکارى خودش با على عدنان بازیکن عراقى پایان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و مکرر بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان علی عدنان از این تیم کنار گذاشته شده و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقیمانده قرارداد و امضای توافق‌نامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

دیگر خبرها

  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • اقدام مشکوک باشگاه پرسپولیس در خصوص ۲ ستاره | سانسور خودخواسته یا فریب بزرگ؟
  • دستیار سرشناس قلعه‌نویی از تیم ملی جدا شد
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان