Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید کشوری، رئیس مرکز سلامت، ایمنی و محیط زیست اظهار کرد: واکسیناسیون استادان و کارکنان دانشگاه از روز گذشته (یکشنبه، ۱۷ مرداد) آغاز شده است.

او افزود: در مجموع ۵۰۰ دوز واکسن برای استادان و ۸۰۰ دوز واکسن برای کارکنان درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشوری ادامه داد: هماهنگی‌های لازم در خصوص واکسیناسیون دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه در حال انجام است که در صورت جمع بندی اعلام می‌شود.

رئیس مرکز سلامت، ایمنی و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر است گفت: در مجموع واکسن‌های سینوفارم و آسترازنکا برای جامعه هدف دانشگاه صنعتی امیرکبیر تزریق می‌شود.

کشوری بیان کرد: تزریق واکسن اعضای خانواده استادان و کارمندان دانشگاه نیز طبق جدول اعلامی وزارت بهداشت در حال انجام است و پیش بینی می‌شود طی دو هفته آینده روند واکسیناسیون جامعه هدف دانشگاه صنعتی امیرکبیر تکمیل شود.

او تصریح کرد: روز گذشته ۲۵۰ دوز واکسن تزریق شد و امروز ۴۰۰ دوز واکسن در دانشگاه تزریق می‌شود که غیر از دانشگاه تهران که از جمعیت بسیار بالایی برخوردار است، دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بین دیگر دانشگاه‌ها رکورد دار تزریق واکسن به شمار می‌رود.

کشوری اضافه کرد: تمام روند واکسیناسیون توسط پرسنل مرکز بهداشت دانشگاه انجام می‌شود و دانشگاه علوم پزشکی ایران و مرکز بهداشت شمال غرب همکاری بسیار خوبی در این روند با دانشگاه داشتند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس واکسن کرونا واکسیناسیون کرونا دانشگاه صنعتی امیرکبیر دوز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا، مراسم بزرگداشت روز استاد با حضور داریوش جاوید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

گفت‌وگوی خبرنگار آنا را با مسئولان دانشگاهی و اعضای هیئت علمی درباره مقام شامخ استاد در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمام رشته‌های کارشناسی از مهر آینده
  • استفاده از کاربرد هوش مصنوعی در تمامی رشته‌های کارشناسی از مهر ماه
  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • لزوم استفاده مسئولان از ظرفیت دانشگاهیان/ نمایشگاه حمل‌ونقل حاصل اجرای فرامین رهبری است