Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میزان تصادفات رانندگی از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است، گفت: همچنین میزان فوتی‌ها ناشی از حوادث رانندگی هشت درصد و میزان مصدمان نیز ۵۰ درصد افزایش داشته است.

منوچهر امان‌اللهی ۱۸ مردادماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش تاثیرگذار اصحاب رسانه در آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی در جامعه، اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند با هدایت افکار عمومی در تمامی زمینه‌ها نقش موثری داشته باشند، یکی از موضوعاتی که رسانه‌ها در آن نقش‌آفرین هستند، بحث ارتقای جامعه و تنظیم تعامل دولت با دستگاه‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: رسانه‌ها می‌توانند عموم مردم را به سمت حرکت به مسیر خوبی‌ها و رعایت هنجارها دعوت کنند، همچنین با شفاف‌سازی مسائل مختلف به بیان ضعف‌ها و کاستی‌ها در حوزه‌های مختلف نیز بپردازند، همه باید به ارتقای فرهنگ عمومی در جامعه کمک کنیم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها نقش موثری در آموزش همگانی دارند، بیان کرد: امروز شاهد بروز برخی رفتارهای خشونت‌آمیز در جامعه هستیم، باید منشاءهایی که انسان به واسطه آن به خشونت متوسل می‌شود در جامعه ریشه‌یابی شود، این‌گونه آسیب‌ها باید در جامعه تشریح و تبیین شود.

امان‌اللهی در ادامه با بیان اینکه میزان سرقت در چهارمحال و بختیاری از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود چهار درصد کاهش داشته است، عنوان کرد: در راستای برخورد با سرقت از ابتدای سال ۱۳۹۱ سارق دستگیر و ۱۷ باند سرقت نیز شناسایی و منهدم شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه میزان تصادفات رانندگی از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۲ درصد افزایش داشته است، یادآور شد: همچنین میزان فوتی‌ها ناشی از حوادث رانندگی هشت درصد و میزان مصدمان نیز ۵۰ درصد افزایش داشته است، برخورد با جرایم رانندگی در سال‌جاری در استان ۲۳ درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه برخورد با قاچاق کالا در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد، خاطرنشان کرد: در برخورد با کالای قاچاق از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته میزان کشفیات ۲۰۰ درصد افزایش داشته است، ارزش ریالی کالای کشف شده ۴۸۵ میلیارد ریال برآورد شد و در همین راستا ۱۳۷ خودرو توقیف و ۲۵۵ پرونده تشکیل شده است.

امان‌اللهی ادامه داد: در راستای مبارزه با موادمخدر از ابتدای سال‌جاری بیش از یک تن موادمخدر کشف و ۱۶۸۷ نفر دستگیر شدند، میزان کشفیات از ابتدای سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با افزایش سه درصدی مواجه شده است، همچنین ۲۲ منزل و واحد صنفی در این راستا پلمب و ۶۴ خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از ابتدای سال‌جاری ۱۴۹ معتاد متجاهر دستگیر شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱۹ درصدی روبرو شد، همچنین از ابتدای سال ۷۰۰ طرح‌ مبارزه با موادمخدر در محلات آلوده، شهرها و محورهای مواصلاتی استان اجرا شد که اجرای این طرح‌ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: از ابتدای سال‌جاری ۱۱۷ هزار و ۱۵۰ تماس توسط مردم با سامانه ۱۰۰ گرفته شده است که عمده این تماس‌ها منجر به انجام عملیات‌های انتظامی شد.

امان‌اللهی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از ارگان‌های متولی در بحث محدودیت‌های کرونایی محسوب می‌شود، تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری ۱۱ هزار و ۱۸۴ خودروی غیربومی از مبادی ورودی استان به مبدا عودت داده شد و بیش از ۳۸ هزار خودرو مشمول جریمه نقدی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری سرقت جرایم رانندگی کشف مواد مخدر ابتدای سال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری با اشاره درصد افزایش داشته ابتدای سال جاری امان اللهی رسانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: همچنین کمترین میزان بارش‌ها با ۸ میلیمتر در ایل بگی گزارش شد.

بیشتر بخوانید

افزایش شدت بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: با افزایش ناپایداری‌ها برای دوشنبه و سه شنبه در بیشتر مناطق استان به خصوص غرب و جنوب استان رگبار باران همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • ۴۱۵ حادثه‌دیده در بارش‌های اخیر چهارمحال و بختیاری
  • ثبت ۵۳ میلیمتر بارش در در لیرابی
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • خشکسالی در ۲۲ استان کشور؛ کاهش ۸.۹ درصدی بارش‌ها!
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای