Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@17:02:20 GMT

شمار قربانیان کرونا در روسیه از ۱۶۵ هزار نفر گذشت

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۶۹۴۰۸

شمار قربانیان کرونا در روسیه از ۱۶۵ هزار نفر گذشت

تعداد کل مبتلایان به کووید-۱۹ در روسیه به ۶ میلیون و ۴۷۰ هزار نفر رسیده که از این تعداد بیش از ۱۶۵ هزار بیمار جان باخته‌اند، البته موارد مرگ در شهر مسکو و سن‌پترزبورگ بطور قابل توجهی در حال کاهش است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (دوشنبه) گزارش داد که تعداد موارد تأیید شده ازعفونت کووید-19 در این کشور طی یک روز گذشته 22 هزار و 160 مورد افزایش یافت و بدین ترتیب، تعداد کل افراد مبتلا به این عفونت در روسیه به 6 میلیون و 469 هزار و 910 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین موارد ابتلای جدید به کووید-19 به ترتیب، 2 هزار و 150 مورد در شهر مسکو، یک هزار و 895 مورد هم در شهر سن‌پترزبورگ و یک هزار و 478 مورد در منطقه مسکو شناسایی شده است. در حال حاضر تعداد بیماران فعال کرونایی در سراسر روسیه به 534 هزار و 279 نفر رسیده است.

این ستاد یادآور شد که تعداد مرگ و میرهای ناشی از ویروس کرونا در روسیه طی روز گذشته 769 مورد افزایش یافت تا تعداد قربانیان این عفونت به 165 هزار و 650 نفر برسد.

بیشترین موارد مرگ ناشی از کووید-19 طی روز گذشته، 59 مورد در شهر مسکو ثبت شده که  البته کمترین میزان مرگ روزانه از اوایل ماه ژوئن (اواسط خرداد ماه) است. در شهر سن‌پترزبورگ نیز 40 مورد فوت بیماران گزارش شده که کمترین میزان مرگ روزانه در این شهر در کل دوره اپیدمی کرونا در روسیه است. در منطقه مسکو نیز فقط 27 مورد فوتی ثبت گردید.

علاوه بر این، تعداد شهروندان روس معالجه شده از این عفونت طی روز گذشته 14 هزار و 474 نفر افزایش یافته و بطور کلی به 5 میلیون و 769 هزار و 981 نفر رسیده است. بدین ترتیب، میزان بهبودی بیماران به سطح 89.2 درصد کل افراد مبتلا کاهش یافته است.

بیشترین موارد درمان مبتلایان به کرونا به ترتیب در شهر مسکو - 2 هزار و 618 نفر، یک هزار و 421 بیمار در منطقه مسکو و 804 بیمار هم در شهر سن‌پترزبورگ ثبت گردید.

22 هزار نفر دیگر در روسیه به کرونا مبتلا شدندادامه درمان 521 هزار فرد مبتلا به کرونا در روسیهشمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 6 میلیون و 402 نفر گذشت

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا اخبار روسیه ویروس کرونا اخبار روسیه کرونا در روسیه سن پترزبورگ شهر مسکو روز گذشته نفر رسیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین

به گزارش قدس آنلاین، درجریان نشستی با فرماندهان ارتش نظامی روسیه درمورد جنگ اوکراین، «والری گراسیموف» (Valery Gerasimov) مسئول عملیات این جنگ، گزارشی به سرگئی شویگو ارائه کرد.

وزیر دفاع روسیه نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد: به منظور حفظ سرعت مورد نیاز ( در عملیات) تهاجمی، لازم است تا حجم و کیفیت تسلیحات و تجهیزات نظامی ارائه شده به نیروها افزایش یابد.

روسیه تاکنون یک پنجم از خاک اوکراین را تحت کنترل خود دارد و طی هفته های اخیر پیشرفت هایی در مناطق شرق اوکراین داشته است.

گفتنی است؛ درحالی وزارت دفاع روسیه از صدور دستور افزایش تسلیحات نظامی به جبهه های جنگ با اوکراین خبر می دهد که طی هفته های اخیر کنگره و کاخ سفید بسته کمک های نظامی ۶۱ میلیارد دلاری به کی یف را تصویب کرده و پنتاگون نیز از کمک جداگانه ۶ میلیارد دلاری دیگر به اوکراین خبر می دهد.

ر ئیس جمهوری روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

آمریکا و کشورهای غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • پایان پوتین؟!
  • افزایش شمار قربانیان فرونشست بزرگراه در جنوب چین
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه
  • دستور وزیر دفاع روسیه به ارتش برای اختصاص تسلیحات بیشتر در جنگ اوکراین
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ ها در غزه از دست مقامات در رفته
  • وال استریت ژورنال: شمار کشته‌ها در غزه از دست مقامات در رفته است