Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، گفت:رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی در نهاوند کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، سرهنگ علی مختاری در جلسه ستاد پیشگیری، کنترل و مقابله با ویروس کرونا شهرستان نهاوند گفت: شرایط کرونا در نهاوند از مدت ها پیش قرمز اعلام شده ولی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه فعالیت به کسبه داده ایم و تعطیلی اعلام نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده از ماسک بین مردم بطور چشمگیری کاهش یافت و آمار مبتلایان هم افزایش یافت و عروسی ، جشن ، میهمانی ، دورهمی ها و ترددها بیش از گذشته می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، گفت: مطب پزشکان و درمانگاه ها، صف های طولانی مرغ و گوشت، آئین های ختم با حضور جمعیت و شلوغ بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در حال برگزاریست ، همچنین آزمون های راهنمایی رانندگی، دانشگاه ها و... که در حال برگزاریست و تجمع های نقطه ای و تکیه ها برای عزاداری های محرم باید بیشتر کنترل و مورد توجه قرار بگیرد.

ویگفت: مداحان باید در مراسم ختم توجیه شوند مسئولین هیئت ها هم مدنظر داشته باشند که مراسم عزاداری محرم در فضای باز و با رعایت توصیه های بهداشتی برگزار شود که به آمار مبتلایان افزوده نشود.

گفتنی است ۱۷مرکز واکسیناسیون کویید ۱۹ با روازنه بیش از  ۱۲۰۰ دوز واکسن دریافتی در شهرستان نهاوند فعال هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ستاد کرونا شهرستان نهاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: در راستای تامین آب شرب این روستا به عنوان یک نیاز ضروری و اساسی؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق ۹۰ متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول ۱۸۰۰ متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

او با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است که با جدیت و به شکل مستمر و جهادی دنبال می‌شود، تاکید کرد: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با بیش از ۴۰ میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • رفتارهای نادرست در شیوه زندگی تهدیدی جدی برای سلامتی انسان
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • عزاداری شیعیان هندوستان در مسجد کوفه
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • آخرین آمار از میزان بارش‌ها در کشور / ایران از خشکسالی دور شد؟
  • رسانه عبری: جنگ غزه واردات خودرو را در اسرائیل فلج کرد
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)