Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی فتح میر محمدی ظهر دوشنبه در نشست شورای اجتماعی استان افزود: در شهرهای بزرگ استان، یکی از جدی ترین چالش‌های اجتماعی حاشیه نشینی است.

وی با بین اینکه اطلاعات گردآوری شده از سوی دفاتر تسهیل گری کمک خوبی برای شناخت و کاهش مشکلات محله‌های مسئله دار است، گفت: دفاتر تسهیل گری در حاشیه شهرهای دوگنبدان و یاسوج تأسیس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر محمدی افزود: بازدیدهای میدانی در این راستا ادامه دارد و از اواخر سال ۹۷ طرح تأسیس دفاتر توسعه اجتماعی و تسهیل‌گری به صورت پایلوت در ۱۰ استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه علمی در بحث ساماندهی مناطق حاشیه نشین و به روزرسانی مطالعات و نظرات کارشناسان ضروری اس ت، اظهار داشت: نقش و مشارکت مردم در راستای توانمندسازی و ارتقای بافتهای فرسوده نتایج مثبتی به دنبال داشته و توجه به نظرات کارشناسی در تدوین و برنامه ریزی برای بهسازی و نوسازی بافت شهری ضروری است.

کد خبر 5277364

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد حاشیه نشینی یاسوج ویروس کرونا ماه محرم روز خبرنگار محرم 1400 شورای شهر آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه اردبیل خطبه های نماز جمعه گرگان مراسم عزاداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد