Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل خرید خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران میزان واردات کالا‌های اساسی کشور را با وجود مشکلات ناشی از شرایط تحریم‌های موجود کافی دانست و گفت: هیچگونه کمبودی در خصوص تامین کالا‌های اساسی برای تنظیم بازار کشور و حفظ ذخایر راهبردی نداریم. خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، شکوه رفیعی گفت: علیرغم محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل تحریم‌های بین المللی از جمله مشکلات مربوط به تامین به موقع ارز، تعاملات بانکی و بین المللی، افزایش ریسک‌های تعامل با ایران و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شرکت بازرگانی دولتی ایران به عنوان بازوی توانمند دولت در تامین کالا‌های اساسی همواره در اجرای تکالیف ابلاغی خود برای تامین به موقع کالا‌های اساسی و تضمین امنیت غذایی آحاد جامعه با تمام توان ایفای نقش نموده است.

  رفیعی با اشاره به مصوبات ابلاغی اظهارداشت: تصمیمات لازم در خصوص تامین کالا‌های اساسی کشور از جمله گندم در شورای خرید متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های ذیربط اتخاذ می‌گردد و در سال جاری نیز باتوجه به کاهش تولید داخلی به دلیل شرایط جوی، خشکسالی و پیش بینی‌های انجام شده در خصوص میزان خرید تضمینی گندم، موجودی انبار‌ها و سطح ذخایر راهبردی، تمهیدات لازم در خصوص تداوم جریان تامین کالا‌های اساسی به صورت مستمر و به شکل مطلوب صورت پذیرفته است. آمار‌های مربوط به کالا‌های اساسی وارد شده به بنادر کشور، محمولات در حال حمل و قرار داد‌های در حال اجرا نشان دهنده تامین مطلوب و به موقع کالا‌های اساسی است.

وی میزان موجودی و واردات دیگر کالا‌های اساسی کشور را نیز کافی دانست و افزود: بخشی از محمولات خریداری شده به مقصد بنادر حمل و تحویل گردید و بخشی دیگر در حال حمل به کشور می‌باشد.

مدیر کل خرید خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران ضمن تاکید بر اینکه هیچگونه کمبودی در خصوص تامین کالا‌های اساسی مردم نداریم افزود: واردات کالاتا تامین ۱۰۰ درصدی ذخایر راهبردی کشور ادامه دارد.       بیشتر بخوانید: قاچاق مرغ از شهرستان‌ها به تهران برای کسب سود بیشتر/ برطرف شدن کمبود مرغ در آبان ماه

 

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار اقتصادی کالای اساسی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی کالای اساسی خصوص تامین کالا های اساسی شرکت بازرگانی دولتی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۶۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در استان تاکنون ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان با اشاره به حمل روزانه ۶۰ هزار تن گندم در استان افزود: از مجموع بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم، بیش از ۷۵۰ هزار تن گندم به مراکز سرپوشیده و سیلو‌ها ارسال شده است.

وی با اشاره به بارندگی‌ها در سطح استان اظهار کرد: با همکاری دستگاه‌های مختلف حمل گندم از مراکز روباز به مراکز استاندارد و سرپوشیده در حال انجام است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: تمامی مراکز سرپوشیده، سیلو‌ها و کارخانه‌های آرد استان به طور شبانه روزی آماده دریافت گندم کشاورزان استان هستند.

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • تجارت خارجی ۴۱۴ میلیون دلاری از گمرکات کردستان
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت خارجی از مسیر ایران در فروردین‌ماه
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • رئیس سازمان چای کشور در گفت‌وگو با قدس: چای ایرانی رنگ حمایت گرفت
  • چای ایرانی رنگ حمایت گرفت