Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تأمین منابع اعتباری لازم به مبلغ ۵۷ میلیارد تومان مطالبات مانده مرخصی و پاداش بازنشستگان سال ۱۳۹۹ دستگاه‌های اجرایی مشمول اعتبارات هزینه‌ای استانی، تا پایان مردادماه واریز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اعتبارات مربوط به مانده مرخصی بازنشستگان سال ۱۳۹۹ به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات هزینه‌ای استانی تأمین و به دستگاه‌های اجرایی مربوطه پرداخت شده است.

بهبودی تصریح کرد: به منظور پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۳۹۹، پس از پیگیری اعتباری به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان از محل منابع اعتباری در اختیار سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین و کارسازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با پیگیری‌ها و اقدامات انجام یافته انتظار می‌رود این مبلغ تا پایان مرداد ماه در وجه بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی مشمول اعتبارات هزینه‌ای استانی پرداخت و به حساب آنان واریز شود.

کد خبر 5277459

منبع: مهر

کلیدواژه: بازنشستگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ویروس کرونا ماه محرم روز خبرنگار محرم 1400 شورای شهر آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه اردبیل خطبه های نماز جمعه گرگان مراسم عزاداری بازنشستگان سال ۱۳۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه

حضرت آیت الله خامنه ای به استفتائی پیرامون «حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه» پاسخ گفتند که تقدیم حضور علاقمندان می گردد.

* حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه

سوال: اگر مبلغی قرض بگیرم به شرط آنکه مقداری، بدون تعیین اضافه برگردانم، اشکال دارد؟

جواب: مبلغ اضافه (هر چند مقدار آن معین نشده باشد) ربا و حرام است؛ بله اگر مبلغ اضافه بیش از مقدار تورم نباشد، اشکال ندارد.

دیگر خبرها

  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر پایان یافت
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • حکم قرض به شرط پرداخت مبلغ اضافه
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان