Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@08:40:10 GMT

میزگرد تخصصی «بررسی سند تسهیل ازدواج جوانان»

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۰۲۰۱

میزگرد تخصصی «بررسی سند تسهیل ازدواج جوانان»

به گزارش خبرنگار مهر، میزگرد تخصصی «بررسی سند تسهیل ازدواج جوانان» با تکیه بر میزان اثربخشی دخالت اجرایی دولت برای افزایش ازدواج در کشور، سهم نهادهای مردمی و غیردولتی برای افزایش ازدواج جوانان، آسیب شناسی تکالیف اجرایی دستگاه‌ها در بحث سند تسهیل ازدواج، برگزار شد.

در این میزگرد تخصصی محسن خیرمند، معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان مرکزی، جواد اتابکی، مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی، دکتر شیرین احمدنیا، عضو هیأت مدیره انجمن جامعه شناسی ایران، دکتر ناصر صبحی قراملکی، روانشناس و دانشیار دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر فرهاد امام جمعه، جامعه شناس و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، دکتر عباس خسروانی، جامعه شناس و رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اراک، دکتر حمیدرضا سلیمانی، مدیر انجمن جامعه شناسی خمین، دکتر فرانک سیدی، جامعه شناس و مشاور امور بانوان فرماندار اراک، دکتر ژیلا مشهدی، جامعه شناس و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، دکتر سارا بهزاد، روانشناسی بالینی و مدرس پیشگیری از طلاق و سمیه بهزادپور، روانشناس و مشاور اجتماعی فرماندار اراک به نقد و ارائه راهکار در مورد سند تسهیل ازدواج جوانان پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشروح این میزگرد به زودی منتشر خواهد شد.

کد خبر 5277331

منبع: مهر

کلیدواژه: اراک انجمن جامعه شناسی ایران ویروس کرونا ماه محرم روز خبرنگار محرم 1400 شورای شهر آمار کرونا بوشهر واکسن کرونا شیوع کرونا کرمانشاه اردبیل خطبه های نماز جمعه گرگان مراسم عزاداری سند تسهیل ازدواج ازدواج جوانان جامعه شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان آموزش، نظارت و ورود قاطع به میدان مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میبد از سوی این شورا تاکید کرد.


سجادی پور بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت ۲۶ هزار نفر دانش آموز را برعهده دارد و ورزش و جوانان متولی امور جوانان است باید پای امور جوانان باشند افزود: شبکه بهداشت باید با آموزش و تبین، آسیب‌های خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی را با ارائه راهکار‌های مناسب کاهش و شورا و شهرداری از بودجه‌های فرهنگی در رفع آسیب‌ها هزینه کند.


فرماندار میبد به نقش فضای مجازی در شکل گیری بسیاری از آسیب‌ها اشاره و تصریح کرد: اگر آسیبی دانش آموزان و جوانان ما را درجامعه به بیراه می‌برد ضعف دستگاه‌های ماست و باید با نظارت و آموزش و مشاوره این آسیب‌ها از سیمای جوان و جامعه ما زدوده شود.


وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و همه کسانی که تربیونی در اختیار دارند از این ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • جمعیت جوان اصلی‌ترین مولفه قدرت و ثروت واقعی هر کشور
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج