Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@16:32:44 GMT

راه حلی برای بی نظمی پارکینگ ها

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۰۳۳۹

 خبرگزاری آریا- شرکت درب های اتوماتیک پاسارگاد تولید کننده انواع راهبند و درب های اتوماتیک ، محصولی برای رفع چالش و دغدغه امروزه اکثر مراکز مسکونی و اداری و تجاری معرفی کرده است که این محصول راهبند پارکینگ است.

آیا تاکنون احساس کرده اید که نیاز است نظم و امنیت پارکینگ مجتمع خود را افزایش دهید؟ یا نیاز به ثبت ورود و خروج های پارکینگ مجتمع مسکونی خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه اکثر مردم می خواهند از ورود افراد غریبه به پارکینگ جلوگیری کنند یا نیاز به داشتن تصویر و گزارشی از تردد های هر ماه داشته باشند.

اکثر دغدغه های آپارتمان نشین ها این است که دردسر های عدم پرداخت به موقع شارژ همسایگان را هر ماه دارند. در مواردی هم پیش آمده است که تجربه دعواهای همسایگان بر سر فضاهای مشاع و پارکینگ در بین ساکنان را دیده ایم . برای شما هم این مسئله به وجود آمده است که نیازبه مسدود کردن دسترسی ساکنینی که دیگر در آن ساختمان زندگی نمی کنند را داشته باشید، اما راه آسانی برای این موضوع وجود نداشته است؟

به عنوان یک آپارتمان نشین ، دغدغه های بسیاری در این زمینه داشته ام که ساکنین یا سهم خود از شارژ ماهیانه را نمی دهد و در تعارف با وی می مانند و شما مجبور به پرداخت سهم او می شوید! شاید برای شما هم پیش امده باشد که  ریموت ورودی مجتمع خود را فراموش کنید یا باتری ریموت تمام شده باشد و پشت درب بمانید؟ یا از خرابی زیاد ریموت کنترل و یا گم شدن آنها شاکی باشید؟

قطعاً شما هم همواره به این موضوع فکر کرده اید که کاش یک فرد به طور دائم به این امور تکراری و وقت گیر را می پرداخت و نیاز به درگیری بابت این موارد و نگرانی ابتدای هر ماه بابت پرداخت شارژ ماهیانه ساکنین نبود.

راه حل این مسئله چیست؟

با گذشت زمان و احساس نیاز به امنیت، امنیت ساختمان، تردد افراد، حقوق مشاع و همسایگی در پارکینگ ها به یک مسئله و مشکل اساسی در مجتمع ها و آپارتمان های تبدیل شده است. که با مناسب بودن قیمت راهبند پارکینگ حل این مشکل بسیار آسان می شود

اما امروزه در تمام مناطق مسکونی و تجاری ساختمان های روز دنیا، و با پیشرفت سیستم های کنترل تردد این فرآیند ها بدون نیاز به دخالت و نظارت افراد به صورت هوشمند و با دقت بسیار بالا و سرعت بسیار زیادی انجام می شوند.

در سیستم های کنترل تردد که مخصوص عبور ومرور علی الخصوص در پارکینگ تهیه شده است می توان به عبور ومرورها نظم بسیاری بخشید، با ساختار و ماهیت اتوماتیک، بسیاری از این مشکلات را بر طرف کرده و آسایش و راحتی و نظم را به ساختمان ها و مجتمع های مسکونی بازگرداند.

امروزه در تمامی شهرهای مدرن و بزرگ در اکثر پارکینگ های خصوصی و حتی عمومی از سیستم هوشمند کنترل تردد پارکینگ استفاده می کنند و به سمت هوشمند شدن و استفاده از سیستم های هوشمند رفته اند.و تجربه لذت بخش خانه ای هوشمند با امنیت بالاتر و بازگشت نظم به مجتمع ها با هوشمند سازی پارکینگ های خصوصی ممکن است.

سیستم کنترل تردد شرکت درب های اتوماتیک پاسارگاد

راجع به سیستم کنترل پارکینگ شرکت درب های اتوماتیک پاسارگاد بیشتر بدانیم: امروزه به دلیل عدم وجود یک سیستم مناسب و کارا که قدرت در برگیری کلیه امکانات لازم جهت مدیریت یک پارکینگ را دارا باشد، اکثر پارکینگ ها دچار مشکلات و مسائلی هم برای مدیران و پرسنل مجموعه و هم برای شهروندان هستند. سیستم پارکینگ  شرکت درب های اتوماتیک پاسارگاد ، یک سیستم کنترل پارکینگ یکپارچه و جامع جهت کنترل و مدیریت پارکینگ های عمومی و خصوصی است.در سیستم های کنترل تردد خودرو امکان مدیریت و نظارت کامل بر ورود و خروج خودروها وجود دارد. مدیر این سیستم به آسانی می تواند حتی از راه دور و با استفاده از نرم افزار تردد یک خودرو را مجاز یا غیر مجاز نماید.در سیستم کنترل تردد خودرو و کارت خوان می توان وقتی تعداد درب های ورودی و خروجی زیاد است، برای هر درب یک سیستم را در نظر گرفت و این سیستم ها را نیز به یکدیگر متصل نمود.

چرا دستگاه کنترل تردد پارکینگ ؟

در واقع امروزه  با ورود دستگاه پارکینگ یا به عبارتی دستگاه کنترل تردد پارکینگ ، دیگر دوران پارکینگ هایی که برای کنترل تردد و هزینه از قبض کاغذی استفاده می کردند به پایان رسیده است .با هوشمند شدن  تجهیزات  ،پارکینگ ها نیز به این تجهیزات هوشمند مجهز شده اند و به همین دلیل یکی از ملزومات پارکینگ های هوشمند و مدرن استفاده از دستگاه کارت خوان پارکینگ می باشد.با دستگاه پارکینگ می توان تردد ها را کنترل نمود، و همچنین در صورت نیاز به دریافت هزینه این دستگاه ها مبلغ قابل پرداخت توسط مشتری را اعلام می کنند.

مزایای استفاده از سامانه سیستم کنترل تردد پارکینگ قابلیت کنترل و مدیریت هم زمان درب های ورودی و خروجیعدم نیاز به نیروی دائمی در پارکینگ‌هابه صفر رسیدن اشتباهات در ثبت رفت و آمدها و عبور ومرور کم شدن هزینه های مالی به دلیل عدم دخالت مستقیم نیروی انسانیسرعت عملکرد بال و عدم اتلاف وقتامکان متصل شدن  به سیستم حضور و غیاب در سازمان ها و اداراتامکان تجهیز سامانه به انواع درب باز کن و راهبندعدم نیاز به چاپ قبض‌های کاغذی محدود شدن زمان انتطار برای عبور و مرورکنترل و جلوگیری از سرقت خودروها با وجود دوربین و ثبت و ضبط شواهداعلام ظرفیت خالی پارکینگ از طریق تابلوهای الکترونیکیارائه گزارش گیری‌های متنوع توسط نرم افزارمدیریت بر پارکینگ و تردد خودروها با استفاده از انواع کارت هوشمند و پلاک خودروقابلیت اتصال به انواع راهبند و یا گیت های ورود و خروج و یا درب های برقیمحاسبه خودکار هزینه پارکینگ با توجه به تعرفهقابلیت جلوگیری از ورود یا خروج مجدد با یک شماره کارت گزارش مبالغ دریافتی پارکینگ گزارش ورود و خروج خودروها

یکی از مهم ترین و جدی ترین چالش ها برای دولت ها و سازمان های مختلف، سیستم کنترل تردد پارکینگ می باشد. بر همین اساس، مسئولین همواره در تلاشند تا با استفاده از انواع تکنولوژی ها و فناوری های جدید، به بهترین؛ کارآمدترین و سریع ترین راه حل برای مدیریت پارکینگ ها دست پیدا کنند.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه خرید راهبند پارکینگ م یتوانید با کارشناسان شرکت درب های اتوماتیک پاسارگاد در ارتباط باشید شماره تماس



منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پارکینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند

به گزارش پارس نیوز، سیتروئن C5 Aircross توسط سایپا به شکل مونتاژی به بازار ایران عرضه می‌شود. در حال حاضر مشخصات این خودرو برای عرضه در بازار ایران از سوی سایپا اعلام نشده است، اما پیش‌بینی می‌شود این خودرو با موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ به بازار ایران راه پیدا کند که می‌تواند قدرتی برابر با ۱۷۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند.

امکانات رفاهی Citroen C5 Aircross 

از امکانات رفاهی این خودرو نیز می‌توان به سامانه استارت/ استاپ، ترمز پارک برقی و اتوهولد، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، کلاستر دیجیتالی، جک برقی صندوق عقب به‌همراه سنسور پایی،، باز و بسته کردن و تنظیم آینه‌های جانبی به‌شکل برقی و متصل به گرم‌کن، تنظیم برقی صندلی‌های ردیف اول همراه با سردکن و گرم‌کن صندلی‌ها و دوربین 360 درجه با حالت نمایش 3D اشاره کرد.

​امکانات ایمنی سیتروئن ایرکراس سی ۵

این خودرو از امکانات ایمنی متعددی نظیر سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، هشت ایربگ ایمنی، سامانه کنترل خودرو در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش (ESP)، ترمز اضطراری خودکار (AEB)، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، سیستم نور بالای اتوماتیک (IHC)، کروز کنترل هوشمند تطبیقی (ACC)، رادار نقطه کور (BSD)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW) و سیستم هشدار و پیش‌بینی برخورد در اثر تغییر لاین (LCA) بهره می‌برد.

 

منبع: گجت‌نیوز

دیگر خبرها

  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • نقش آزمایشگاه‌های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری‌ها
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها