Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@23:30:33 GMT

دانشگر رسما استقلال را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۰۳۸۲

مدافع تیم فوتبال استقلال به این باشگاه برای دریافت مطالباتش فرصت ۱۰ روزه داد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال استقلال به مسئولان این باشگاه فرصتی ۱۰ روزه برای پرداخت مطالباتش داد.

ظاهرا دانشگر تصمیم دارد از طریق همین فرصت ۱۰ روزه استفاده کرده و در صورت عدم دریافت مطالبات خود برای فسخ قرارداد اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز خبرنگار محمود صارمی علیرضا جاوید علیرضا زاکانی محمد مخبر غلامحسین اسماعیلی محمد دانشگر استقلال فسخ یکطرفه روز خبرنگار محمود صارمی علیرضا جاوید علیرضا زاکانی محمد مخبر غلامحسین اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال فردا در یکی از حساس ترین دیدارهای باقیمانده اش در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، به مصاف میزبان خود تراکتور می رود. مسابقه دشواری که آبی ها برای حفظ صدر جدول رده بندی، نیازمند کسب سه امتیاز هستند.

یکی از دغدغه های کادرفنی استقلال برای این مسابقه، نداشتن مدافع جانشین روی نیمکت تیم است. نکونام در حال حاضر تنها محمدحسین مرادمند و ایمان سلیمی را به عنوان مدافع تخصصی در اختیار دارد و آرمین سهرابیان و رافائل سیلوا طی روزهای اخیر و به دلیل مصدومیت، از تمرینات گروهی به دور بوده اند.

در این میان، سهرابیان روز گذشته توانست با سایر هم تیمی هایش به تمرین بپردازد و این موضوع برای کادرفنی، خبر امیدوارکننده ای بود. انتشار تصاویری از تمرین امروز نیز، باعث قوت قلب نکونام شده است.

آرمین در آخرین جلسه تمرینی استقلال پیش از عزیمت به تبریز حضور داشت و به نظر می رسد که این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار برابر تراکتور نداشته باشد.

با این حال، انتظار می رود که سهرابیان در بازی فردا کار را از روی نیمکت آغاز کند و در صورت صلاحدید کادرفنی، به میدان برود.

دیگر خبرها

  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • فوتبالیستی که 90 دقیقه برای تراکتور دوید (عکس)
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • شش دانگ حواس حردانی به محمد نادری
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • مدافع سابق اینتر: طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!