Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:36:31 GMT

معرفی کفپوش اپوکسی و بهترین قیمت کفپوش اپوکسی

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۰۳۸۴

معرفی کفپوش اپوکسی و بهترین قیمت کفپوش اپوکسی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کفپوش ها دارای کاربردهای متنوعی می باشند و می توانیم با توجه به کاربرد آنها به دسته بندی های زیر آنها را تقسیم بندی کنیم: کفپوش اپوکسی، کفپوش حفاظتی، کفپوش گرمایشی، کفپوش متحرک و کفپوش پرزدار.

اگر کفپوش در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار بگیرد شامل سنگ، لاستیک، کاشی، چوب، پی وی سی، موکت، مخمل، فرش و غیره می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در صورتی که کفپوش در صنعت باشد شامل پشم شیشه، بتن، پشم، چوب پنبه، نایلون، وینیفلکس و وینیل گرانیت، کفپوش اپوکسی و گرانیت اپوکسی و … می باشد.

یکی از نمونه های کفپوش به کفپوش اپوکسی اختصاص داشته است که در این نمونه به صورت مایع بوده‌اند و بعد از اینکه خشک شوند به صورت بهداشتی و کاملاً بدون درز هستند. در کفپوش اپوکسی با توجه به دوام زیاد، مقاومت سایشی بالا و چسبندگی بسیار مناسب این نوع کفپوش سبب شده تا در بیمارستان ها و در صنایع مختلف کاربردهای وسیعی داشته باشند و کفپوش اپوکسی جز یکی از بهترین نمونه‌های کفپوش به شمار بیاید.

امکان کنترل دما و ایجاد جریان هوای محیط در کفپوش های متحرک سبب شده است تا به واسطه این کفپوش ها علاوه بر مزیت های ذکر شده بلکه محافظت از کابل های برق و داده ها نیز انجام شود و نگهداری این موارد قطعاً آسان تر خواهد بود.

کفپوش اپوکسی از نمونه کفپوش های مدرن به شمار می‌روند که قابلیت اجرا بر روی کف های مختلف از جمله سیمانی، فلزی، موزاییکی و بتنی را داشته اند و می توان علاوه بر دارا بودن مزیت های بسیار زیاد بلکه زیبایی منحصر به فردی را به فضا ارائه کنند چرا که این نمونه کفپوش ها در طرح های مختلف و در رنگ های متنوع تولید می شوند و استفاده از آنها در سال‌های طولانی می‌تواند بدون هیچگونه مشکلی باشد. در واقع از کفپوش اپوکسی به منظور توصیف انواع سیستم کفپوش کف استفاده می گردد.

قیمت کفپوش اپوکسی چگونه است؟

این نمونه کفپوش ها را برای موارد مختلفی استفاده می کنند مثلاً در فرودگاه ها، بیمارستان ها، پارکینگ ها، منازل مسکونی و غیره می توان از کفپوش اپوکسی استفاده نمود چرا که جزء زیباترین نمونه های کفپوش به شمار می‌روند و در واقع می‌توان برای محیط هایی که تردد بسیار زیاد بوده و یا در معرض رطوبت قرار می‌گیرند از کفپوش اپوکسی استفاده کرد؛ چرا که هم از لحاظ کارآیی بلکه از نظر زیبایی و هزینه نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.

اگر به دنبال این هستید تا بتوانید از قیمت کفپوش اپوکسی مطلع شوید بد نیست بدانید با توجه به نوساناتی که در بازار وجود دارد نمی توان به صورت دقیق قیمت کفپوش اپوکسی را برحسب هر متر محاسبه نمود و پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت کفپوش اپوکسی نقش داشته اند. بدین منظور شما می توانید با شرکت فراز اندیشان راستین تماس بگیرید و در خصوص قیمت با مشاوران این شرکت در تماس باشید. مشاوران این شرکت می توانند شما را در خصوص فروش و مشاوره و قیمت کمپوش اپوکسی راهنمایی کنند.

انواع کفپوش اپوکسی

کفپوش اپوکسی از نظر صنعتی به گروه های مختلفی تقسیم بندی می شود و انواع متفاوتی از کفپوش های اپوکسی برای اجرا می توان انتخاب شوند؛ اما چگونه می توانیم مشخص کنیم که کدام نمونه از کفپوش اپوکسی برای چه کاربردی مناسب می باشد؟

کفپوش اپوکسی بیمارستان، کفپوش اپوکسی پارکینگ، کفپوش اپوکسی ضد خش، کفپوش اپوکسی ورزشی، کفپوش اپوکسی ضد اسیدی، کفپوش اپوکسی ضد جرقه یا آنتی استاتیک.

هر کدام از این نمونه کفپوش ها برای یک فضای خاص مورد استفاده قرار گرفته می‌شود:

کفپوش بیمارستان نمونه خاص از کفپوش اپوکسی می باشد که باید در فضای بیمارستان مورد استفاده قرار بگیرد چرا که خاصیت ضد باکتری داشته است.

کفپوش پارکینگ به دلیل اینکه دارای مقاومت بالاتری است و می تواند در شرایطی که تردد زیاد بوده و ترافیک بالا وجود دارد از کفپوش پارکینگ استفاده نمود.

کفپوش ضد خش نیز از نمونه کفپوش هایی است که برای محیطهای مناسب است که نیاز به مقاومت در مقابل خراشیدگی وجود داشته باشد.

کفپوش ورزشی هم برای فضاهای ورزشی که نیاز به سطوح ضد اصطحکاک، ضربه و بازتابش نور وجود دارد مناسب است.

اگر نیاز به کفپوشی باشد که دارای مقاومت بالایی در برابر عوامل اسیدی و شیمیایی وجود داشته باشد از کفپوش ضد اسیدی استفاده می‌شود که در کارخانجات مواد شیمیایی کاربردهای بسیار زیادی دارد و کفپوش اپوکسی ضد جرقه نیز مانع از تولید جرقه شده و سبب عبور جریان الکتریسیته خواهد شد پس در انبارهای مهمات و محیط های که مواد منفجره نگهداری می شود کفپوش اپوکسی ضد جرقه گزینه مناسبی خواهد بود.

کفپوش اپوکسی چه مزیت هایی داشته است؟

نمونه کفپوش ها به آسانی شسته می شوند و می توان در دفعات بالا آنها را شست بدون اینکه دچار آسیب یا مشکل شوند.

در شرایط محیطی متفاوت از استحکام بالا و دوام بسیار خوبی برخوردارند.

استفاده از کفپوش اپوکسی در محیط فضای یکپارچه را ایجاد خواهد کرد.

در برابر حریق، نفوذ آب و نفت دارای مقاومت بسیار زیادی هستند.

استفاده از کفپوش اپوکسی نیاز به نگهداری و مراقبت خاصی نداشته است.

عایق الکتریکی و خاصیت ضد باکتریایی داشته‌اند.

این نمونه کفپوش ها قابل ترمیم هستند و استفاده از آنها موجب افزایش مقاومت کف های بتنی در مقابل تخریب و فرسایش خواهند شد.

نصب این گونه کفپوش ها به راحتی انجام می‌شود و به صورت کفپوش اپوکسی دو بعدی و کفپوش اپوکسی سه بعدی می توانند اجرا شوند.

استفاده از این نمونه کفپوش ها در فضا موجب ایجاد یک محیط صاف و براق خواهد شد و افزایش بسیار زیاد روشنایی را به دنبال خواهند داشت و می‌توانند برای محیط های پر تردد و ترافیک سنگین استفاده شوند و قابلیت اجرای آنها بدون نیاز به تجهیزات خاص انجام می شود.

استفاده از کفپوش اپوکسی برای سالیان طولانی کاربردی بوده و یک سطح بدون درز را ایجاد خواهد کرد. این کفپوش ها در کارخانه های تولیدی نیز استفاده می شوند چرا که در مقابل مواد شیمیایی موجب ایجاد یک سطح مقاوم خواهند شد.

این محصول غیرسمی و ایمن است و جای هیچ نگرانی در خصوص آثار مخرب استفاده از آن وجود ندارد.

شما می توانید به منظور سفارش و خرید انواع کفپوش پارکینگ، کفپوش اپوکسی و … با شرکت فراز اندیشان راستین (فارکو) ۸۸۰۱۶۸۶۰-۰۲۱ تماس بگیرید و از مشاوره های این شرکت نیز بهره مند شوید و بهترین انتخاب را در خصوص استفاده از کفپوش داشته باشید.

آدرس اینترنتی:

farcoholding.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5277458

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب و کار ساختمان سازی پارکینگ کسب و کار گروه خودروسازی سایپا اینترنت خرید آنلاین گروه صنعتی ایران خودرو سیدجواد سلیمانی کسب و کارهای اینترنتی لیزر تبلیغات موبایل هواپیما اینترنت پرسرعت آجیل و خشکبار اندروید قیمت کفپوش اپوکسی استفاده از کفپوش کفپوش اپوکسی کفپوش اپوکسی بسیار زیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش30 درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بانک خون رویان هرمزگان گفت: در این مدت 32 نمونه موفق در بانک خون بند ناف نوزاد استان ذخیره شده است.
ابراهیم کوهکن افزود: پارسال500 نمونه موفق بند ناف نوزاد در بانک خون استان ذخیره سازی شد که نسبت به سال پیش از آن 56 درصد افزایش یافت.
وی با بیان اینکه بانک خون بند ناف رویان هرمزگان از سال ۸۸ در استان راه‌اندازی شد، گفت: هزینه نگهداری خون بند ناف نوزادان در هنگام قرارداد 10 میلیون تومان در دو قسط با فاصله زمانی ۳ ماه است و هزینه سالانه ذخیره آن560 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید؛ امضای ۷۵ قرار داد ذخیره خون‌بند ناف نوزاد در هرمزگان
مسئول بانک خون رویان هرمزگان با اشاره به اینکه زمان نگهداری خون بند ناف نوزاد۲۰ سال است، افزود: از خون بند ناف نوزاد برای درمان بیماری‌های مانند تالاسمی، سرطان های خونی، اوتیسم، بهبود فلج مغزی، دیابت و آلزایمر استفاده می‌شود.
کوهکن گفت: مراکز بانک خون بند ناف نوزاد در همه ی بیمارستان های هرمزگان مستقر هستند.
وی افزود: مادران باردار می توانند از ابتدای ماه نهم بارداری در این مراکز نام نویسی کنند.
مسئول بانک خون رویان هرمزگان گفت: خون باقیمانده در بند ناف و جفت نوزاد سرشار از سلول‌های بنیادی بسیار پرتوان و زنده است که بر اثر تکثیر‌های پی‌درپی دچار پیری نمی‌شوند و با تزریق و یا جایگزینی این سلول‌ها می‌توان به بهبودی سلول‌های آسیب‌دیده کمک کرد.
کوهکن افزود: نمونه گیری از دندان های شیری و مایع های آمنیوتیک جفت از برنامه های امسال بانک خون رویان هرمزگان است.
وی گفت: از پرده آمنیوتیک برای درمان زخم های سوختگی و زخم های عمیق استفاده می شود. 

دیگر خبرها

  • فیلم| نمونه ای از حفظ حریم‌ خصوصی هنگام عبور قطار از مناطق مسکونی
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • افزایش30 درصدی ذخیره خون بند ناف نوزاد در هرمزگان
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم
  • شناسایی ۳ نوع سرطان با یک قطره خون
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند