Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@14:18:24 GMT

ارزش سهام عدالت امروز ۱۸ مرداد چقدر افزایش یافت؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۷۷۰۴۵۶

ارزش سهام عدالت امروز ۱۸ مرداد چقدر افزایش یافت؟

به گزارش بورس تابناک، امروز هم در ساعات ابتدایی معاملات شاهد رشد شاخص کل بودیم. طوری که بعد گذشت ۳۰ دقیقه، شاخص کل حدود پنج هزار واحد رشد کرد، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۰ با جهش ۱۵ هزار و ۳۱۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۱۷۷ واحد رسید، شاخص کل توانست ۱.۰۸ درصد رشد کند و شاخص هم‌وزن۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۲ درصد افزایش پیدا کرد
امروز فولاد سه درصد و فملی یک و نیم درصد افزایش قیمت پیدا کرد، برای فخوز صف خرید سنگینی تشکیل شد که می‌توان به قهرمانی روز گذشته فولاد خوزستان در جام حذفی فوتبال بی‌ارتباط نباشد، هرچند دلیل اصلی آن انتشار خبری درباره افزایش سرمایه این شرکت است. خودرو و خساپا را هم سبزپوش شدند؛ وبملت، وتجارت با کمترین نوسان نسبت به روز قبل به کار خود پایان دادند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۸۰۱ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱.۳ درصد معادل ۱۱۱ هزار ۴۰۶ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۵ میلیون و ۲۰۶ هزار و ۶۸۰ تومان رسیده است.

   ارزش سهام عدالت در یکماه گذشته:    ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۹۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۹۲۳ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۴۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۱ هزار و ۹۸۵ تومان معامله شد.

  منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: روز خبرنگار محمود صارمی علیرضا جاوید علیرضا زاکانی محمد مخبر غلامحسین اسماعیلی ارزش سهام عدالت دارایکم شاخص کل بورس روز خبرنگار محمود صارمی علیرضا جاوید علیرضا زاکانی محمد مخبر غلامحسین اسماعیلی نسبت به روز سهام عدالت شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۷۷۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۵۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان (۲.۴۷ درصد) افزایش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۰۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۰۵۵ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰۰ تومانی (۲.۴۷ درصد) به ۴,۱۵۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۱۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۰۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۴.۰۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۴.۷۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • قیمت سکه ۱۱ اردیبهشت چقدر گران شد
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ سکه ۸۰۰ هزار تومان گران شد
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۱ اردیبهشت؛ قیمت سکه و طلا افزایشی شد
  • تغییرات بودجه شهرداری تهران در این دو سال | اعتبارات نسبت به دو سال گذشته ۵۰ درصد افزایش یافته است
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳